Arya's lille Poker Face

[quote=Mona Jensen;222351]Kære Lisbeth :inlove:

Hvordan går det med Arya og Lillemanden :?[/quote]

Det ser ud til at gå rigtig fint, Lillemanden finder nu næsten patten helt af sig selv og han har ikke fået sutteflaske siden i morges.
Vægten siger 135 g

Arya har lige været ude for at lufte sig i 5 min, og hun har det helt sikkert også meget bedre.
Hun har drukket et par skåle kaffefløde, uha og fy da, men hun elsker det, hun har også spist og virker ikke til at have så store smerter.
Så håber at det går den rigtige vej med dem begge.
Glæder mig også til at kunne sove lidt mere i nat, og jo Mona, jeg ligner helt sikkert en “hængt kat”
Hilsen Lisbeth

Jo det må man faktisk godt.
Men det kommer Arya så ikke til at få da hun ikke hun nogen livmoder mere.
Hilsen Lisbeth

Tillykke med den lille mand :slight_smile: Det ser ud som han virkelig vil være “singleton” med alt hvad det indebærer og tro mig, det er slet ikke så ringe endda :stuck_out_tongue:

Har du et kaninskind så er det alletiders at lægge ned til ham, det giver tryghed og varme når mormissen skal ud og luftes :ok:

Held og lykke med den lille mand og hans mor :thumbup:

[QUOTE=En forhenværende bruger;222428]Tillykke med den lille mand :slight_smile: Det ser ud som han virkelig vil være “singleton” med alt hvad det indebærer og tro mig, det er slet ikke så ringe endda :stuck_out_tongue:

Har du et kaninskind så er det alletiders at lægge ned til ham, det giver tryghed og varme når mormissen skal ud og luftes :ok:

Held og lykke med den lille mand og hans mor :thumbup:[/quote]

Tak skal du have.
Nej jeg har ikke et kaninskind, men det vil jeg da prøve at kigge efter på mandag, det er nok en rigtig god ide med det men ellers kan du tro jeg nok skal være “barnepige” når mor Arya lige skal luftes hi hi
Han er jo bare så nuttet.
Hilsen Lisbeth

:wehuu: Sikket smukt billede af mor,barn og “papbror”…dejligt at læse at både Arya og bettefisen har det godt nu. :thumbup:

STORT til lykke med ham Lisbeth, han ser godt nok dejlig ud :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;222430]Tak skal du have.
Nej jeg har ikke et kaninskind, men det vil jeg da prøve at kigge efter på mandag, det er nok en rigtig god ide med det men ellers kan du tro jeg nok skal være “barnepige” når mor Arya lige skal luftes hi hi
Han er jo bare så nuttet.
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Et lammeskind er ligeså godt og fungerer på samme måde :thumbup: Og måske knap så besværligt at få fat på som kanin :stuck_out_tongue:

TILLYKKE med ham… Jeg håber det blir ved med at gå den rigtige vej :slight_smile:

Synd for Arya at hun kun får dette eneste kuld med en enkelt, men naturen har nogle gange sine egne måder at gøre tingene på. Det vigtigste er at du stadig har begge i live :slight_smile:

Glæder mig til at følge dem :inlove:

Tillykke med ham, hvor er det dejligt at alt går trods den hårde start. Hvis du sender mig din adresse har jeg et kaninskind han må overtage

MVH
Gitte

[quote=DK Sacala;222815]Tillykke med ham, hvor er det dejligt at alt går trods den hårde start. Hvis du sender mig din adresse har jeg et kaninskind han må overtage

MVH
Gitte[/quote]

Tusind tak skal du have, hvor er det sødt af dig.
Hilsen Lisbeth

Jo det må man godt …P-piller er noget rigtig shit og skal bruges med yderst omtanke, og man skal kende de mulige konsekvenser ved brug af p-piller. Hvis man ikke er opdrætter, er det en meget dårlig løsning for fertile katte - Eneste rigtige er at neutralisere.

Os der opdrætter, kan mange gange ikke undgå at bruge p-piller. Jeg har selv en avlskat med 3 uger gamle killinger, og hende giver jeg en p-pille om ugen, for at undgå hun går i løb. Mange hunkatte går fra foderet, og mister interessen for killingerne mens løbetiden står på - Så det tør jeg ikke chance med.

[quote=Alice;222989]Jo det må man godt …P-piller er noget rigtig shit og skal bruges med yderst omtanke, og man skal kende de mulige konsekvenser ved brug af p-piller. Hvis man ikke er opdrætter, er det en meget dårlig løsning for fertile katte - Eneste rigtige er at neutralisere.

Os der opdrætter, kan mange gange ikke undgå at bruge p-piller. Jeg har selv en avlskat med 3 uger gamle killinger, og hende giver jeg en p-pille om ugen, for at undgå hun går i løb. Mange hunkatte går fra foderet, og mister interessen for killingerne mens løbetiden står på - Så det tør jeg ikke chance med.[/quote]

Okay… Min dyrlæge siger at det ikke er smart… Mens vi selvfølgelig også snakkede en hel del om alle de skrækkelige ting p-piller kan føre til…

Anyway… super mange gange tillykke med den lille møgunge… :wehuu:

Jaaah han er sød nu… men bare vent! :muhaha: Jeg er lige blevet vækket da en af de små havde fået aset sig op i sengen og mente at min BALLE var lige til at angribe… :tihi:

Hej Lisbeth
Jeg håber det går godt med din lille solo mis, jeg fik selv en lille solo mis i går, men heldigvis har jeg jo et kuld på 7, så lille solo fil 2 lidt ældre søskende, men det fungerer helt fantastisk.

[quote=Heidi;224876]Hej Lisbeth
Jeg håber det går godt med din lille solo mis, jeg fik selv en lille solo mis i går, men heldigvis har jeg jo et kuld på 7, så lille solo fil 2 lidt ældre søskende, men det fungerer helt fantastisk.[/quote]

Hej Heidi
Jo det ser ud til at gå helt fint med lille Poker Face her, han har taget 80 g på på 5 dage, men han har jo også babser nok at vælge mellem.
Stort tillykke med din lille solomis, godt at den får nogle “søskende” at lege med, det kommer Poker Face jo nok til at savne her, men vi skal gøre alt for at tilfredsstille den lille fyr
Hilsen Lisbeth