Så blev det dagen, hvor Asani skal til dyrlæge. Jeg kan ikke sige, jeg glæder mig - men det gør jeg nu aldrig. Det er altid et mareridt at få ham i transportkassen og køre med ham. Men han må nok have en lidt større undersøgelse end det årlige tjek og vaccination denne gang
Måske beholder de ham. De får næppe lov at tage blod fra ham i vågen tilstand ![]()
Det blev så også dagen, hvor Asani formodentlig fik sin dødsdom ![]()
Han har en stor knude i maven. Ifølge dyrlægen er det mest sandsynligt, at det er kræft. Det KAN være en hævet lymfekirtel, så han har fået et skud binyrebarkhormon. Og så har vi en ny tid om 14 dage - hvis ikke der bliver brug for en inden da ![]()
Knuden, hvad den så end skyldes, forklarer alle hans symptomer. Inkl. vægttab, som jeg også fornemmede. Jeg havde ret i, at han var skarp over ryggen, men stadig havde en stor vom. Af indlysende årsager ![]()
Dyrlægen var virkelig ked af det, da han måtte fortælle mig om knuden. Og jeg tror heller ikke, jeg helt har taget det ind endnu. Selv om jeg troede, der nok var noget i vejen, var jeg ikke forberedt på, at det var så alvorligt, at jeg måske - højst sandsynligt må tage afsked med ham inden for den aller nærmeste fremtid ![]()
Åh for s… Kæmpe
Håber det ikke ender med at blive en dødsdom. ![]()
Det er jeg virkelig ked af at høre Ingrid ![]()
Jeg håber at der bare er lymfekirtlen ![]()
Øv med træls på
Håber i trods alt får lidt mere god tid sammen ![]()
Åh nej - det var ikke en rar besked… Jeg krydser alt, hvad krydses kan. ![]()
Åhhh, Ingrid - det er jeg godt nok ked af at høre…
Må indrømme, at din beskrivelse af hans adfærd fik mig til at tænke “Manse” - men krydser alt for, det bare er en lymfeknude!
![]()
Masser af
for, at det er en lymfekirtel ![]()
Og kæmpe
til dig
Åååårh nej altså!
for at det er lymfekirtel.
![]()
Hvor er det bare dumt Ingrid
krydser alt hvad krydses kan. Gik selv den tunge gang med dejlige Hannibal for et par uger siden…det er så svært. Mange tanker herfra
Det gør mig inderligt ondt at høre ![]()
![]()
Håber det bedste for Asani … og dig ![]()
Det er bare så hårdt - ikke mindst uvisheden. ![]()
Jeg håber det bedste både for smukke Asani og dig ![]()
Det er jeg godt nok ked af at høre ![]()
Jeg håber det bedste for ham
![]()
Åh altså
Din smukke Asani
Jeg krydser fingre for alt det bedste ![]()
til dig og Asani
Jeg håber det bedste for Asani og dig.
![]()
Det gør mig ondt, Ingrid ![]()
![]()
Tak for alle jeres gode tanker og krydsede fingre. På en måde ville jeg ønske, diagnosen havde været helt entydig, så der ikke havde været tvivl om, hvad der skulle gøres. Er det overhovedet rigtigt over for Asani at vente i 14 dage på noget, der højst sandsynligt ikke virker? Jeg tror, jeg må bruge weekenden på at observere ham grundigt og se, om det er tid. Han skal ikke lide for min skyld ![]()