Åse og My har naturligvis også fået et lille juletræ i år

Først skulle vi jo ud og finde træet … :nissejuletrae:

Så skulle det fragtes hjem… - Vi er blevet enige om at det er bedre at få en ny og større bil end at gå ned i juletræstørrelse

Hvordan det kom indenfor vil jeg helst spare jer for :høhø:

Indenfor sidder de spændt og ser hvad det dog er der er kommet indenfor …

Og der bliver holdt godt øje med træet fra trappen…

Åse var den første der fandt op i træet

Til trods for at Juletræet står indenfor skulle man tro at vi havde kraftig gennemtræk … det er sjovt som lyskæderne kan bevæge sig :høhø:
Bonus info: Træet er i år 4.2m højt :juletrae04:

Wow det er et stort træ! Og flot:-) Jeg kan især godt lide pynten:inlove:

Det er ren forkælelse af missedyrene! :thumbup:

:candystick:candystick:candystick

Hold da op, hvor er det et flot juletræ - og det klæder Åse rigtig godt :hjerte:

Det var noget af et træ - skønt for misserne. :smiley:

Det der, det er balladeøjne! :uha: Jeg håber, træet står endnu :slight_smile:

My har også fundet op i træet … og vi har en lyskæde der på mystisk vis bliver med at falde ned af træet lige der hvor Åse ligger under det … :høhø:

[QUOTE=galath;1218992]Det der, det er balladeøjne! :uha: Jeg håber, træet står endnu :slight_smile:

[/QUOTE]

vores juletræsfod er 1.10mx1.10m så det skal nok holde træet oprejst selvom de to tosser jagter hinanden op af stammen - håber dog de får rast af inden det bliver pyntet i weekenden :høhø:

Fornemmer det ikke kun er for de firebenede der er en fest i vente.

Fuldstændigt fantastisk billede! :thumbup: :inlove:

Wow et træ, herligt kattelegetøj, og du bliver altså nødt til at poste et billede når det er pyntet! :uha: :smiley:

hmm, kunne da være vi skulle få lavet en tråd hvor vi kunne vise alle vores pyntede juletræer - med eller uden levende dekorationer :tihi:

My har netop taget genvejen hen til trappen igennem træet …

“kommer du snart Dåse”

Ej fandt du mig nu igen - Åse er ikke god til at lege Dåseskjul :høhø:

Hov jeg skal jo også ned igen - Åse er bare ikke helt så adræt som My er :tihi:

Hvis jeg nu bare sidder her så opdager de mig helt sikkert ikke … :muhaha:

Det er fantastisk underholdende at se de to tosser hygge sig i og under træet :hjerte:

Sikke billeder, det træ kan I da ikke nænne sådan lige at få smidt ud :slight_smile: