Jeg var en tur i Ree Park idag. Det var mit første besøg selvom det kun ligger 4 km fra mit sommerhus
Jeg er vildt imponeret og tog ikke mindre end 340 billeder idag. Der er så meget at se og så er det rigtig hyggeligt.
Disser små Asiatiske dværgoddere er fra Juni mener jeg at der stod. De var bare så søde.
johnny
27. August 2009, 18:40
2
aj hvor er de nuser dejlige
lige sådan nogle man har lyst til at kramme på:wehuu:
nå, men ja vi skal jo snart på kattegale reepark tur, så mon ikke vi osse får de smukke dyr at se osse.
men skal da lige vide lidt om de der sandkatte.
er de bare overdejlige el hva og har du ikke et par billeder af dem osse:p:p
IHH, nogle fine køssemunde
[quote=Johnny;247561]aj hvor er de nuser dejlige
lige sådan nogle man har lyst til at kramme på:wehuu:
nå, men ja vi skal jo snart på kattegale reepark tur, så mon ikke vi osse får de smukke dyr at se osse.
men skal da lige vide lidt om de der sandkatte.
er de bare overdejlige el hva og har du ikke et par billeder af dem osse:p:p[/quote]
Nu nåede vi ikke at se det hele. Finn skulle hjem til den Amerikanske børs åbnede.
Den eneste sandkat (altså den sidder i sandet) som jeg så udover løver og leoparder var denne
Der er lidt flere billeder fra Ree Park her i mit album. Resten venter jeg med at sætte op til i selv har været på turen
Ja, jeg tog mange billeder af dem, men jeg tror at det er som med killinger, de gad bare ikke sidde stille
system
27. August 2009, 19:01
7
Mange mange tak Birthe for de fine billeder.
Jeg glæder mig allerede.
De er da nogle værre oddere
Den Asiatiske dværgodder er også en sjov størrelse fordi at den finder en partner som den så beholder hele livet.
Her er dem jeg tror der er mor og far
tzari
27. August 2009, 19:13
9
http://phoenix-ferret.info/dyr/orienodder.php
Hmm må jeg låne en af de billeder til mit mårdyrs stamtræ på min hjemmeside de er bare lidt for
[quote=tzari;247583]http://phoenix-ferret.info/dyr/orienodder.php
Hmm må jeg låne en af de billeder til mit mårdyrs stamtræ på min hjemmeside de er bare lidt for [/quote]
Ja, jeg har flere som jeg kan sende til dig på email hvis du vil
Kræver blot at du sender mig din email på PB :høhø:
system
27. August 2009, 19:32
11
[quote=birtheras;247555]Jeg var en tur i Ree Park idag. Det var mit første besøg selvom det kun ligger 4 km fra mit sommerhus
Jeg er vildt imponeret og tog ikke mindre end 340 billeder idag. Der er så meget at se og så er det rigtig hyggeligt.
Disser små Asiatiske dværgoddere er fra Juni mener jeg at der stod. De var bare så søde.
[/quote]
Hi hi dem tog jeg også mange billeder af Og det er sjove lyde de fremkommer med, jeg tydede det som en form for tiggeri. :?
Bamse
27. August 2009, 20:20
12
De er simpelthen så charmerende! Jeg har også stået og kigget på dem i laang tid! Jeg vidste faktisk ikke at de havde en partner hele livet! Det forklarer måske den kærlighed eller empati eller hvad det nu var jeg synes jeg så i dem!
system
28. August 2009, 00:51
13
Jeg skal da vist have slæbt Lasse med til Ree Park på et tidspunkt:)
system
28. August 2009, 06:48
14
Neej de er skønne da Jeg må også snart derhen så
Sidste år var vi henne i en park på djursland også hvor der var isbjørne og ulve bl.a., hvad hedder det sted?
denise
28. August 2009, 08:37
15
Ha ha, ja de er absolut nuser
[quote=Elisabeth;247748]Neej de er skønne da Jeg må også snart derhen så
Sidste år var vi henne i en park på djursland også hvor der var isbjørne og ulve bl.a., hvad hedder det sted?[/quote]
Det er nok Scandinavian Park
Hvor er de søde.
Jeg ville så gerne med til Ree Park den 13. men vi venter små babyer så det må vente til en anden gang
Hilsen Lisbeth
system
28. August 2009, 13:11
18
Ej, et godt billede! De sidder som om, de tænker “Hva’ glo’r du på? Er du ude på skrammer?” -LOL
system
29. August 2009, 14:44
19
I har mulighed for at se dem live den 13 september, sammen med en masse andre af os kattegale. KOM GLAD:thumbup:-kaisålæredet