Askja er kleptoman!

Jep, det er hun nemlig. Lille slyngel!

Hun har en svaghed for min pung af uld.
Ser hun sit snit til det, stjæler hun den, banker den, smider rundt med den - elsker den :tihi:

-LOL -LOL -LOL -LOL

Sikke en sød lille forbryder :inlove:

-love:hjertehop:-LOL:yah::hjerte::inlove::inlove::inlove::wehuu:

Jaja, I griner!

Det er tydeligt, at I ikke har stormet huset rundt i panik efter en forsvundet pung en tidlig morgen få minutter inden bussen kører.
For så at finde den våd og gennemtygget under en sofa…

Pungen var fin og glat i overfladen da jeg købte den på Island i juni.
Nu er den snart lige så lådden som et får lige før klippetid.

Pia - jeg tror, du er nødt til at købe en ny og give hende den:tihi: hun er jo tydeligvis forelsket i den…

Det vil jeg også gerne, tror bare ikke lige jeg kommer til Island igen i den nærmeste fremtid :høhø:

hvis du kommer til Island igen, er du nok nødt til at købe flere af dem:tihi: Så katten også har en at lege med…haha :slight_smile:

Eller starte en lille import :thumbup:

haha… Ja…det kan jo også være der er andre der vil have…:thumbup:

Den er fin! Og ligner bestemt kattelegetøj. Jeg tror du både er nødt til at købe en ny pung til dig selv OG starte import at islandske kattelegetøjspunge :høhø: :wehu:

Hun har lige stjålet to bananer - hun er jo bindegal!

Synd du ikke har et billede af det:tihi:

Kan da godt forstå hende,den pung “dufter” garanteret spændende.

Vi har også en lille kleptoman,men det er alt lige fra “my little pony figurer” til læderbælter,strikvanter,strømper:thumbdown:
Og det hun ikke render med tager hunden-surrender

Tine

Hihi hvor er hun sød! :slight_smile:

Du må til at filte bolde mv. til hende - de er i HØJ kurs herhjemme!

Men bananerne… ehh… :tihi:

/Mette

[quote=PiaR;464685]Jaja, I griner!

Det er tydeligt, at I ikke har stormet huset rundt i panik efter en forsvundet pung en tidlig morgen få minutter inden bussen kører.
For så at finde den våd og gennemtygget under en sofa…

Pungen var fin og glat i overfladen da jeg købte den på Island i juni.
Nu er den snart lige så lådden som et får lige før klippetid.[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Tro der er noget med det med katte og uld jeg har lige fået angelus støvler hvor der er uld i dem er min bengal helt tosset med … En aften hørte jeg har skramle i bryggerset og hans hovede er i støvlen og han han ikke komme op af den heldigvis var jeg hjemme og støvlen blev ikke ødelagt de er blevet gemt langt væk nu.

Mine bedsteforælders bumers elsker også uld min bedstefar havde mange uld trøjer, men stakken forsvandt for Lucas gnavet hul i alt med uld i :ups:

Så tro der er noget ved lugten de kan lide , lidt lige som med Sussie’s hørmer .

[quote=Mette Mejdahl;465539]Hihi hvor er hun sød! :slight_smile:

Du må til at filte bolde mv. til hende - de er i HØJ kurs herhjemme!

Men bananerne… ehh… :tihi:

/Mette[/quote]
Filtede bolde er også et hit her i huset - jeg har endda filtet dem af kattenes egen pels :tihi:

Hun er i hvert fald den kønneste forbryder, jeg har set. -lovelove

Det er da klart, hun vil ha’ den, ikke bare er den blød, den er jo også ‘tøsefarvet’… -LOL

Tihi hvor sødt! Det da også en rigtig sød pung :slight_smile:

Hvordan er det lige du er kommet frem til at det er DIN pung ??
Vil tro at Askja er af anden mening!!

:venter::venter: