Aslan er altså en sputnik

Regnen står ned i stænger og Aslan har fået indekulder.

Ligenu fiser han rundt i hel hytten.

Aslan tager tilløb drøn ind i sin tunnel så den glider hen af stuegulvet videre op at trappen og ned igen og op i vinduet og så tager vi lige en tur gennem tunnelen igen.

Av av. åh nej. Aslan dette bette pus troede lige han kunne variere legen lidt.

Han drønede gennem tunnelen, op i sofaen videre op på højtaleren og så ville han springe op på trappen fra bagsiden af og det gik altså galt. Aslan hang lige i forpoterne på et trin inden han smuttede ned. Nu dulmer han lige sit ego ved at lege med en bold…så nu er han listet ind i tunnelen …gad vide hvad Aslan laver derinde for den triller fra side til side.

Hvad pokker skal Aslan ellers lave når “mor” sidder på kattegale andet end at opføre sig som gale katte gør???

Jeg kan bare ikke rigtig bestemme mig for om det er heeeeeellllllllllll normal adfærd eller min kat har damp!

-lyside -lyside -lyside

Måske savner han en legekammeart??? -jegkrydser -jegkrydser

Det hjælper altid med en legekammerat, for så har man da nogen at lege med og forstyrre -hyp -hyp -hyp -hyp -hyp

Jeg må nok ‘bedrøve’ dig med, at det er heeeelt normal adfærd - Jeg tror der er noget i luften i dag, for mine 4 spæner åndsvage rundt. For en ½ time siden nåede jeg lige at gribe en holmegårdsvase, som står øverst på vores vitrine :slight_smile:

Jeg tror han savner to :-)))))

[quote=“Alice”]

Jeg tror han savner to :-)))))[/quote]

Nææææ tre ville være bedre… -høhø

Guuud kan du virkelig have noget øverst på skabene -hahaha -hahaha
Det vores ikke har fået smadret, som flot udskåret træfigur og op til flere lysestager samt deraf hakker i gulvet, har jeg selv flyttet. For ligge på toppen af skabene DET skal de. Har stort set opgivet at sende dem ned, så jeg fjernede tingene i stedet. -rulleøjne
Ja ja, jeg er blevet mildere med årene, hvad misserne må og ikke må -shhhh

Det vores ikke har fået smadret, som flot udskåret træfigur og op til flere lysestager samt deraf hakker i gulvet, har jeg selv flyttet. For ligge på toppen af skabene DET skal de. Har stort set opgivet at sende dem ned, så jeg fjernede tingene i stedet. -rulleøjne
Ja ja, jeg er blevet mildere med årene, hvad misserne må og ikke må -shhhh[/quote]

Øhhhhh Denise, du ved da godt, at der siges at briter har højdeskræk - Jeg ved ikke hvorfor mine tøzer ikke har læst det ?? :-)))

Noget siger mig dog, at hvis jeg vil beholde mit ‘pynt’ i hel tilstand, så skal jeg nok vælge at sætte den ind bag glaslågerne :-)))

Jeg tror Aslan trænger til en masse legekammerater.

Jeg har nemlig bestemt at jeg da skal have en Athena, en Afrodite, en Tristian, en Caspian og en Legolas.

Åh hvor ville det være skønt så havde jeg jo heller ikke det probl em med at vælge vel??? Der er alt alt for mange lækre små missetatter. Og Aslan skal KUN have en …eller to? Nej kun en…to! En! To! Åh for søren kan jeg ikke bare få en sæk blandet og så må de vælte hele huset hvis de vil!!! -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Ja ja, jeg er blevet mildere med årene, hvad misserne må og ikke må -shhhh[/quote]

Øhhhhh Denise, du ved da godt, at der siges at briter har højdeskræk - Jeg ved ikke hvorfor mine tøzer ikke har læst det ?? :-)))

Noget siger mig dog, at hvis jeg vil beholde mit ‘pynt’ i hel tilstand, så skal jeg nok vælge at sætte den ind bag glaslågerne :-)))[/quote]

Nu du siger det, mener da heller ikke vores Briter kravlede rundt deroppe, men måske fortrænger jeg noget fra deres killingetid, det er jo lang tid siden -høhø
Næh, det er ikke altid kræene gider læse kattebøgerne ordentligt -rulleøjne

or.

Ja jeg syntes stadig ikke at den var sjov den kommentar. Sådan at moppe en erotisk buttet mormor - skam dig Troldemor