Jeg har det ikke så godt fysisk efter at have gået og gået og er også træt psykisk over det.
Jeg læser, men svare ikke lige alle.
Jeg har skrevet en mail til DB ang fælde, og set venter jeg på svar på.
Aslan kender min søster ret godt, og da hun var her i en uges tid sidst, foretrak han hende.
Simba hvæste af Aslan igår, og jagtede ham efter at Aslan bed mig, så nu ved jeg han ikke er megen hjælp.
Da jeg snakkede med Aslan igår mivede hsn tilbage og lagde sig bedre tilrette i hans skjul.
Det gav de andre tid til at komme rundt og lave lidt larm på den anden side, så han kom mod mig.
Jeg havde så håbet han løb ind i transportkassen, men han panikkede og Simba jagtede ham så væk.
Min nabo har selv kat og hende der hjalp os igår har også kat, hvor de flere gange er hoppet ud, så hun kender rutinen.
Aslan vil ikke i nærheden af mennesker, ikke engang os han kender, der har jeg en finger og utallige sår på hænder og arme til at bevidne.
Min nabo tjekker gerne fælden hvis min søster ikke vil. Min søster er ikke vandt til at håndtere katte.
Jeg er ude ved min eks i den anden ende af byen.
Hvis han bliver fanget kan jeg blive hentet, men skal herhjem igen.
Alle andre der kunne passe Gizmo er med på Samsø, og han vil hellere på festival, og Gizmo hader Simba, så det er heller ikke en mulighed for at tage ham hjem til mig.
Vi prøvede i en weekend at Gizmo var hos mig, og Gizmo var bare bange og virket slukket, så det er ikke en mulighed.
Mine naboer er mere ude end jeg er.
Nu er jeg på antibiotika kur og har ikke sovet ordentligt de sidste 3 nætter så er helt færdig.
Der bliver sørget for Aslan (og Simba). Så jeg lader ham ikke bare løbe rundt.