Aslan er væk - HAN ER HJEMME

Simba knurrer og hvæser af ham, for derefter at gå hen og sige Ruh? Til ham :roll_eyes:

1 Synes om

Han lugter vel fejl

Kan du, var det måske en ide og holde dem adskilt i nat

Bare så Aslan får ro

Aslan har ro :slight_smile:

12 Synes om

Jo det kan jeg se han har :blush:

1 Synes om

:grade: HVOR ER DET EN FANTASTISK OPDATERING!

Jeg har tårer i øjnene. Velkommen hjem Aslan. :hjerte:

3 Synes om

9 Synes om

Simba knurrer og Aslan giver ham teenage-fjæset

10 Synes om

Simba synes nok at Aslan fortsat lugter lidt mærkeligt efter sit eventyr. Mon ikke Simbas knurren stille og roligt går i sig selv i løbet af en uges tid :crossed_fingers:

4 Synes om

Her til morgen stod de begge ved siden af hinanden flere gange, men så kiggede Aslan på Simba og så blev Simba sur, knurrede og løb ind i et andet rum :roll_eyes: :grin:

5 Synes om

Simba er ude og spise, Aslan ville lige se om det var noget lækkert.

Simba så ham og hvæste af ham.

Aslan valgte denne løsning

Og lod Simba spise i fred :smiley:

10 Synes om

Synes det er positivt at det bare er lidt hvæs og knurren fra Simba og at Aslan bare giver plads. De skal nok finde sig til rette sammen igen. :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Ja, Simba er bare en gammel sur mand lige nu :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Ja og det er også forståeligt. Aslan lugter forkert og alt var anderledes mens han var væk og nu er det anderledes igen, så det kræver tilvænning igen.

3 Synes om

Aslan er modnet og har lært at mjiave som en voksen.

Men han piver også stadig som en killing, dog rigtig meget, der er åbenbart en siameser gemt i ham :grin:

6 Synes om

Hvordan går det med Simba? Er han stadig utryg?

1 Synes om

Han er stadig en sur gammel mand, men spiser nu lidt vådfoder uden at mjiave af Aslan.

3 Synes om

Har lige fundet en stor flåt på Aslan :nauseated_face:

Stort velkommen hjem til Aslan

Der er også risiko for, han har taget en omgang lopper med retur. Du kan overveje at give en pille/pipette mod begge dele denne ene gang

Jeg har ikke fundet noget, men han havde også fået en kur 1 uge før han forsvandt

2 Synes om

Pil flåten af og giv loppekur hvis det skulle vise sig nødvendigt - hilsen en fritløbskattevært, der aldrig giver insektgifte profylaktisk og meget sjældent har behov for at give det akut… :wink:

2 Synes om