Aslan og Celestes tosserier

Jo mere jeg lærer Aslan og Celeste at kende, jo skønnere bliver de, Celeste er 110% mors pige, hun er reserveret overfor andre, men jeg kan tage hende op og nusse når som helst og hun nyder det bare og når vi putter film på sofaen så smider hun sig på ryglænet bag mig mens Aslan smider sig tværs over skødet på os begge…om natten kommer Celeste kun op og putter ved min side mens Aslan tager Lars side, men når Lars står tidligst op om morgenen så skynder Celeste sig at krybe under hans dyne og så sover hun den halve dag der og når jeg står op så sidder Aslan inde på min plads og kalder…ggg

De har også fundet hver deres yndlingsputteplads her i huset, Aslan tager og hopper heeeelt op ovenpå det øverste skab i køkkenet, og der kan han ligge hele dagen hvis det passer ham, gerne med lidt underholdning fra Lilleskid som han har fået et rigtig godt venskab med.
Celeste er blevet rigtig gode venner med SS men det lader til at hun lynhurtigt lærer af hans unoder…
Celeste ligger sig gerne ude under bruseren med maven i vejret og bare flader heeeeeelt ud, og hun er ligeglad med om andre i husstanden skal bruge badeværelset…
Både Aslan og Celeste er ekstremt sociale toiletkatte, hvis vi lukker døren derud til når vi selv skal bruge toilettet står de og kradser og vræler til man åbner for dem og de kan komme ud og snakke…ggg

Aslan er nok den af de to der får flest skøre ideer, og det siger ikke så lidt, for det er et par kvikke katte med krudt i rumpen, nu er hans seneste påfund så at han sætter sig ind på mit makeupbord og snakker til sit spejlbillede, jeg ved ikke helt hvor meget der sker mellem ørene på ham, men han virker jo ganske kvik og nysgerrig…

Det er også helt tydeligt at de begge lynhurtigt fandt ud af hvad deres nye navne var, og de reagerer faktisk bedre på det når jeg kalder end SS og Lilleskid gør…ggg

Ronja…hvad betyder SS :?

SS er forkortelse af Sorte Satan…

Her er lige lidt billeder af de kære kræ…deres sjove påfund bliver jo flere og flere hele tiden…

Her ses Aslan og Lilleskid oppe på “deres” skab…i fuld gang med at jagte nye “farlige” ting…

SÅÅÅÅÅÅ uskyldige…

“FANGET!!!”

Flere tosserier, dog fra Lilleskids side af…

Her putter Celeste på mors skød da vi sad og vågnede…(tag jer ikke af den kinky pyjamas)

Hun fylder da ikke så meget…bare mig der ikke har ben der er lange nok…gggg

Jeg ved ikke lige hvor godt dette billede blev, men det er et billede af Aslan der står og snakker med sit spejlbillede…Han går helt amok over det og bruger timer på at stå og snakke med sig selv, og vi kan bare ikke få ham fra det igen…nogen der har en ide om hvorfor han gør det?

Og så slutter vi da lige af med et par ret tilfredse missere…


Ha ha, herlige billeder af de 2 dejligheder :wehuu::wehuu::wehuu:
Se hans lille tissetrold på det sidste billede -høhø

ja Sorte Satan har en ide med at blotte sig når han hygger sig rigtig meget…jeg tog billedet fordi det så så kært ud at han lå og holdt om Lilleskid, men så lagde jeg mærke til tappen og så så det pludseligt lidt skummelt ud.ggggg

Hehe…

Det er sjovt de gør det. Vi oplevede det med Bølle før han blev kastereret, men ikke efter…

Men kunne da forestille mig det er et afslapningstegn, ligesom når de prutter når man ligger og nusser med dem… :slight_smile:

ja det tro jeg også for han er jo ikke fertil, og der er ingen tegn på at han har lyster i den retning overfor de andre katte…det er mere når jeg nusser ham at han åbenbart bliver lidt for glad for det…