At bestige en trappe på poter

Katten uden ben har i dag for første gang selv taget trappen ind i huset efter vores gå tur - her følger video :tihi:

(mon ikke en siameser havde taget den i et hop :høhø:

//youtu.be/smF-UGc6XwE

Altså du ku’ jo godt havde båret hende op. En kat uden ben kan da ikke gå på trapper :venter:

:lol: :lol:

Hvor er hun skøn :hjerte:

Sikke hun klør på, den gode Margrethe:ok:
Og man er vel en dame, så der er ingen grund til hastværk:tihi:

Jeg syntes det er flot klaret når man tænker på det gøres…uden ben. Men let og elefant, det var det…øhh, jeg mener let og elegant.

:klapper:

Hun nyder da bare oplevelsen! :smiley:

Hun kæmper da for det, den dejlige Margrethe:hjerte: - og snuses skal der jo også undervejs. :slight_smile:

Og det med at gå på trapper har ikke kun noget med benenes længde at gøre, men også om man er vant til det.
Vores Rags havde ikke set mange trapper, før han kom her, og han så godt nok også akavet ud de første dage. :tihi:

Hahaha skøn video :smiley:

Ikke for noget, men selv rottern er hurtigere oppe af en trappe end det der :slight_smile:

Nårh, hvor er hun dygtig! Og det mener jeg … for…

…det er helt rigtigt for en siameser uden sele. En siameser MED sele, derimod… jeg ved godt at andre har oplevet noget andet, men her udløste sele + snor en øjeblikkelig totallammelse. Sele alene = meeget lave ben. Men sele+snor = totalt systemsvigt :noway: :regler: :rulleøjne:

Så - hun er dygtig, er hun! :ok:

Hooold da op, det kræver tålmodighed! :smiley:

Nårrrrrh hvor er hun altså bare sød!!! :hjerte:

Heh, af en kat uden ben synes jeg da hun klarer det fortræffeligt :thumbup: Dygtige missepige :hjerte:

:lol: Og så gik turen direkte ind på divaneseren for at hvile ud ovenpå den store anstrengelse… eller hva’?

Jeg loooover hermed aldrig mere at kalde hverken Brian eller Emil for uelegante eller gumpetunge! :smiley:

sikke en fin lille video. Nu er jeg dog sikker på efter at have læst den… at det kommer til at regne i Spanien :tihi:

En sød video…og bare fordi man er lidt langsom eller tung i måsen…kan man da godt gå på trapper. Flot. :slight_smile:

:ok: GODT KÆMPET Margrethe :ok:

:klapper:Jeg elsker simpelthen den kat :thumbup:

[QUOTE=DK Blackangel;931052]Altså du ku’ jo godt havde båret hende op. En kat uden ben kan da ikke gå på trapper :venter:

:lol: :lol:

Hvor er hun skøn :hjerte:[/QUOTE]

Haha jeg tror faktisk at hun har godt af selv af klare trapperne - jeg er sikker på at vi med tiden kan tage de 5 trin på mindre en 45 sekunder :smiley:

[QUOTE=Theomilou;931053]Sikke hun klør på, den gode Margrethe:ok:
Og man er vel en dame, så der er ingen grund til hastværk:tihi:[/QUOTE]

Jamen hun er helt fornuftig til at gå … når der er helt fladt :smiley:

Fnis :smiley:

Hun nyder da bare oplevelsen! :D[/QUOTE]

Jeps - hun er en livsnyder :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;931063]Hun kæmper da for det, den dejlige Margrethe:hjerte: - og snuses skal der jo også undervejs. :slight_smile:

Og det med at gå på trapper har ikke kun noget med benenes længde at gøre, men også om man er vant til det.
Vores Rags havde ikke set mange trapper, før han kom her, og han så godt nok også akavet ud de første dage. :tihi:[/QUOTE]

Nemlig , Rom blev ikke bygget på en dag - måske hun bliver helt adræt med tiden :smiley: :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;931084]Hahaha skøn video :smiley:

Ikke for noget, men selv rottern er hurtigere oppe af en trappe end det der :)[/QUOTE]

Hehe det vil jeg slet slet ikke betvivle…

[QUOTE=Ann R;931100]Nårh, hvor er hun dygtig! Og det mener jeg … for…

…det er helt rigtigt for en siameser uden sele. En siameser MED sele, derimod… jeg ved godt at andre har oplevet noget andet, men her udløste sele + snor en øjeblikkelig totallammelse. Sele alene = meeget lave ben. Men sele+snor = totalt systemsvigt :noway: :regler: :rulleøjne:

Så - hun er dygtig, er hun! :ok:[/QUOTE]

Hehe Margrethe har ikke haft totalt systemsvigt, MEN den første dag med sele og snor bakkede hun kun… :smiley:

Orrrk vi har masser af tid - det er jo hygge tid :smiley:

Og det er hun bare :hjerte:

Tak og ja :smiley:

[QUOTE=Ann K;931182]:lol: Og så gik turen direkte ind på divaneseren for at hvile ud ovenpå den store anstrengelse… eller hva’?

Jeg loooover hermed aldrig mere at kalde hverken Brian eller Emil for uelegante eller gumpetunge! :D[/QUOTE]

Haha præcis - hun kan hurtigt få snust sig frem til hyggestolen :smiley: :smiley:

Det er bare slet ikke utænkeligt :smiley:

Nemlig :smiley: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;931220]:ok: GODT KÆMPET Margrethe :ok:

:klapper:Jeg elsker simpelthen den kat :thumbup:[/QUOTE]

Det gør jeg også :hjerte:

Skulle hilse fra Jan og sige, at han da virkelig ikek kan se, hvad problemet er!!!
Når man skal tænke store tanker, er det jo velkendt, at man går i stå…
Det er så naturligvis uheldigt at Margrethe tænker store tanker mens hun er på vej op af en trappe - men det er da ikke noget der skal ligge hende til last!!!

Og så brød han ellers sammen af grin :wink:

[QUOTE=Ann K;931309]Skulle hilse fra Jan og sige, at han da virkelig ikek kan se, hvad problemet er!!!
Når man skal tænke store tanker, er det jo velkendt, at man går i stå…
Det er så naturligvis uheldigt at Margrethe tænker store tanker mens hun er på vej op af en trappe - men det er da ikke noget der skal ligge hende til last!!!

Og så brød han ellers sammen af grin ;)[/QUOTE]

… altså… hvordan skriver man det pænt…

jeg er RET sikker på at Margrethe ikke tænker store tanker :smiley: :smiley:

Hvor er hun skøn! Hun får da også bare det hele med på vejen, med dufte i vinden og det hele! :hjerte:

[QUOTE=Margrethe;931314]… altså… hvordan skriver man det pænt…

jeg er RET sikker på at Margrethe ikke tænker store tanker :smiley: :D[/QUOTE]

:klapper: Sådan en kat har jeg også…

Åh hvor er hun sød :wehuu: