At blive bedømt af en fremmed

Eva: Okay det var da godt at hun blev det. :slight_smile: Nu har jeg længe prøvet at finde ud af hvad det BIS står for, har kigget på flere sider… men kan bare ikke finde ud af det. Sorry er stadigvæk lidt ny indenfor katteudstillinger… kan du evt anbefalde nogle gode sider hvor jeg kan læse nærmere inden for de forskellige forkortelser.
Men så desværre ikke huskatte tøsserne i Nr. Åby, ville gerne have været fordi, men nåede det ikke. :confused: men min egen fik Ex2 :engel2:

BIS = Best In Show

Super tak. :slight_smile:

Tillykke! Det fik Trille også begge dage i Nr. Åby, og jeg var svært tilfreds med at komme ind på en 2. plads efter DKs mest vindende huskat i mange år :rock:

Tillykke! Det fik Trille også begge dage i Nr. Åby, og jeg var svært tilfreds med at komme ind på en 2. plads efter DKs mest vindende huskat i mange år :rock:
Og det samme er du i øvrigt efter Bailey - så godt klaret for vores to unge bøller :smiley:

Ork fools gather som man sir i England hos vores mentor, der har genskabt Snowshoe i Europa - du sku se nogle kommentarer hun har fået gennem årerne - men i dag siger de ikke noget mere – nu vil de hellere købe en kat.

Jeg har også oplevet det med min lille søde tykke kastrat bobtail Toulouse, som hverken udstilles eller noget. Jeg postede et sødt hverdags foto af ham på Facebook offenligt, og så kom der en skide sur russer og rakkede ham ned. Han har for kort hale, hans pels er ikke sort nok, men brun blah blah blah. Jeg skrev - hey det er ikke en avlskat eller en udstillingskat - det er en nullerputkat - men hold da op. Så kom der en anden russer og gik i rette med vedkommende og de skændtes om stakkels nullerputkat og til sidst på RuSSISK! hahaha

Så slettede jeg fotoet, for vi ka jo ikke ha den korthalede til at startede den kolde krig 2

Så det sker for alle - folk med mage års erfaring som Molly i England, og kælekatteejere som jeg - pyt med dem. Fools gather :wink:

Og din mis er smuk og dejlig og hun er sikkert bare jaloux over hun ikke har sådan en fin kat

[QUOTE=Eife;1099341]Hehe, jeg tror faktisk næsten jeg ved hvem det er :fløjte:

[/QUOTE]

Ja det gør du da sikkert :wink:

Men jeg har nu aldrig nogensinde udtalt mig om, at Punkperrys kat havde for store øjne eller at kroppen var forkert…For Momo er faktisk en ret pæn huskat.

Hun oprettede en tråd for at spørge om hvordan en bestemt dommer dømte huskatte…eller noget i den stil.

og så tillod jeg mig såmænd blot at sige at hvis JEG var dommer ville jeg først og fremmest spørge om katten havde problemer med øjnene…muligvis var blind, grundet dens store stirrende øjne med stærkt forstørrede pupiller…og at hvis Lolmaker svarede benægtende på det, så måtte katten jo være særdeles stresset og bange med det udtryk den havde, og at det så måske burde overvejes om den var udstillingsegnet.

Punkperry…det er sgu dårlig stil, hvis man absolut vil omgås sandheden lemfældigt, at bralre op på forskellige kattefora hvor mange af brugerne er gengangere.

Forskellige brugernavne bemærkes ofte ikke så meget som historierne OG kattenes navne OG historierne om dem, som jeg kan se afviger ret meget om de er skevet på Kattegalleriet eller herinde :wink:
Især om den “stakkel savnede Zoey”, som det sgu ikke kunne gå hurtigt nok med at få ud af huset dengang…

Og til din lidet flatterende bemærkning om alt “det lort jeg lukker ud”, så synes jeg sgu også det var en ide, om du så lod være med, næsten ordret at gengive mine indlæg i trådene inde på Kattegalleriet…men det er måske kun lort, når det ikke lige er noget der passer i dit eget kram…

Og du siger jeg ikke kender dig Christina…måske ved jeg mere end du tro…hvordan er deyt nu lige, siger svigerfar stadig at hytten stinker forfærdeligt af kattepis når han kommer på besøg…nåe nej, nu flytter I jo snart, så er det problem nok ovre

lolmaker - Momo&Gaia - PunkPerry…

Interessant :wink:

Gult kort givet til indlæg 27 for manglende respekt for medbruger §1 stk 1 og 2

Gult kort givet til indlæg 28 for ukonstruktivt indlæg hvis eneste formål er at lave uro på forum. Det er ikke acceptabelt.

At skrive nedsættende om andres dyr, siger egentlig mere om den der skriver end dyrene der skrives om. Det er ikke bare usmageligt, men i aller højeste grad uanstændigt. At der så ydermere kommenteres til den private side gør det direkte kvalmende.