[quote=Charlotte Oeh.;128875]
Jeg ville ikke udsætte mig selv for at skulle slås med min svigermor om penge til min egen overlevelse. Så få papirerne i orden - hvad enten det betyder vielsesattest eller testamente :).[/quote]
:? :? …det er da ikke svigermor, der arver, hvis de har giftet sig :?
Til Lena - Hvis du går på Hærens Operative Kommandos hjemmeside, kan du læse noget om støtteordninger og rådgivning. Der er blandt andet link til noget, der hedder familienetværket - måske der er hjælp at hente der fra nogen ligesindede
[quote=Felis;130353]Hov, du fejlciterede og fik en linie for meget med…min bemærkning forudsatte at der hverken var testamente eller vielsesattest
Oprindelig postet af Charlotte Oeh. Jeg ville ikke udsætte mig selv for at skulle slås med min svigermor om penge til min egen overlevelse. :).
Er der jo heller ingen grund til, fordi svigermor er arving ***[/quote]
Jamen, du citerer jo ikke hele min linje - for jeg skriver jo netop: Så få papirerne i orden - hvad enten det betyder vielsesattest eller testamente :).
[quote=Charlotte Oeh.;130358]Jamen, du citerer jo ikke hele min linje - for jeg skriver jo netop: Så få papirerne i orden - hvad enten det betyder vielsesattest eller testamente :).
Okay :)[/quote]
jamen det var jo sådan set møntet på Lena og det faktum, at kæresten ikke vil være med til at lave nogen papirer
Fint nok - så er jeg med :). Jeg misforstod det og troede, at du svarede mig på mit indlæg - og altså rettede mig til, at svigermor var arving trods papirerne.
Jeg kan godt forstå at du vil have økonomien på plads inden din kæreste tag afsted …Jeg fatter ikke hvorfor din kæreste ikke kan se det , eller for den sags skyld hans mor … hvis det værst tænkelige skete ,at der skete ham noget , er det jo det vigtigste at sikre dig , da I jo har fælles hjem …