Det var da osse en rigtig træls og grim besked - og især når afsender ikke engang tør underskrive med sit navn.
Der vil altid være nogen som har ondt i r…, uanset hvad man laver og det kan man bare ikke gøre noget ved. Vi har nok alle sammen været uheldig med at nogle killinger dør, og det er desværre hvad der kan sker.
Sender dig lige et kæmpe -kramer .
For satan hvor kan folk være grimme mod hinanden [smilie=hate-boid.gif]
Men mon ikke det er en der skriver det for at ramme, i håb om at fremhæve sig selv på din bekostning?
Sacala.
Jeg ved at beskeder som den du har modtaget er svær at sluge, når nu man i forvejen er ked af situationen som udløste beskeden.
Det der så gør mig rigtig rigtig gal er tanken om at det kan være en af os herinde fra der står bag, for hvor har du ellers omtalt det med Klara???
Du kan desværre ikke stille ret meget op imod den slags, visse mennesker får lige frem et kick ud af at skrive den slags beskeder til andre og jeg kan da ikke lade være med at tænke at det kun er sølle menneske som er så fattig på medmenneskelighed og ja dem kan jeg egentlig kun have ondt af - for personen bliver jo åbenbart ædt op indefra af sin egen utilfredshed siden det skal gå ud over andre mennesker.
Balboom.
Vel er det hårdt at miste sine killinger, især sit første reg. kuld, men det er da ærgeligt at opgive din opdrætter-drøm så hurtigt. Er du den jeg tror du er bag navnet Balboom, ja så er jeg “mormor” til to af dine skønne killinger fra et tidligere kuld, så du ved jo at du formår at opdrætte skønne tillidsfulde killinger!
Varme tanker og knus til jer begge.
Tak alle sammen. Hvem der har skrevet det aner jeg ikke og har besluttet at lade det passere, vil ikke spilde mit humør på sådan en person. Så er rigtig glad for ejres trøst her inde
MVH
Gitte