At frydes over andres modagang m.m

Hejsa

Har flere gange tænkt om jeg skulle skrive dette indlæg og i såfald hvor det hørte under, skulle det være under et andet emne håber jeg nogen kan flytte det.

Det er ikke nogen hemlighed jeg har en del kuld ca.20 med i bagagen, men efter vores pause med NFO er dette kuld jeg har med Klara nr.2.
I dag da jeg stod op var det med denne besked i gæstebogen:
Nå da da mon du skulle opdrætte tøjbamser. Sacala kuld 2 og igen døde killinger, du skulle tage og stoppe med dine discountkatte som er så ringe og dårlige type og du ikke selv kan holde liv i deres afkom

Den var lavet uden afsender, men ramte virkelig hårdt. Jeg slettede den straks men den har naget lige siden for jeg har virkelig gjort alt jeg kunne for Klara og de små og det smerter mig så uendeligt at hun ikke fungerede som mor og valgte at se på både hende og de små.
Mit 1.kuld i år bestod af 2 killinger, hvor den ene havde fået meget foster i lungerne og trods jeg slyngede ham m.m var der efte få timer mislyd og han sov ind 1 døgn gammel, Copyright er den anden killing og hun er passet til UG af sin mor som oven i købet tog en lille huskilling til sig 3 uger gammel og adopterede som sin egen.

Jeg føler ikke jeg skal stå til ansvar overfor andre end mig selv eller mine katte og dog, for er det tanken om mit opdræt ? Nogen gange så er jeg virkelig så ked af at opdrættere er så grimme mod hinanden og i stedet for at hjælpes ofte bekriger hinanden i stedet.

Pu ha måtte bare lige have luft, for er bare så ked af det lige nu

MVH
Gitte

Jeg kender ikke dig personligt, så det jeg kender til dig er kun dine indlæg herinde…
Og ud fra det at dømme kan jeg ikke se du har gjort noget galt.
Jeg har ikke selv opdræt endnu, men det skulle gerne komme…
Jeg forventer ikke et opdræt er rosenrødt. Og det mener jeg ikke nogen kan være, så fatter ikke dem der har sendt dig sådan en besked, har alle deres kuld været sunde og raske uden nogen som helst komplikationer??
hvis så må de da godt sende en besked til mig så jeg ved hvordan jeg kan have et opdræt helt uden problemer… -mai

-kramer Så trøste kram herfra, ved det må være hårdt nok som det er uden sådanne dumme komentar.

Det var da osse en rigtig grim besked - og så tør afsender ikke engang stå ved hvem h*n er,
det er da lavt. -rulleøjne

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs

det er bare for lavt at gøre sådan noget…

det er som at sparke til en der ligger ned

For fanden da også [smilie=hate-boid.gif] -sorry Hvad har folk lige gang i? Jeg bliver sgu så gal, nbår jeg hører om sådan noget. Som om du ikke har lidt nok ved at miste en killing og have en “frustreet” kattemor. Mne kærligheden til dine misser, har jeg sgu aldrig været i tvivl om, selvom jeg ikke kender dig andet end her inde fra… jeg syntes simpelthen det er SÅ lavt og ondt at efterlade sådan en besked i en gæstebog… Hvis en skulle have et problem emd et eller andet, må vedkomne sgu da kontakte dig istedet for… FØJ siger jeg bare.

Du får lige et stort knus fra mig af -kramer

Ja load os håbe det

Hold op hvor er det dog ondt, der er åbenbart ingen grænser for hvor lavt folk vil synke, for at såre et andet menneske, jeg synes det er direkte usmageligt det der er skrevet i din gæstebog.
stort -kramer herfra

-HUG -kramer til dig og
[smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] til den feje -GRR -GRR -GRR der har skrevet i din gæstebog -mai

ondskaben længe leve :S føj siger jeg bare.
det er nok mig der en gang modtager sådan en besked. min hunkat fødte 8 velskabte killinger for 6 uger siden. der er kun to tilbage. indenfor 14 dage var vi til dyrlæge ca 10 gange.
det er ikke sjovt når sådan noget sker. jeg hylede hele tiden, og vi har nu besluttet at vi ikke skal have flere kuld. jeg tør simpelthen ikke igen. det var mit første kuld som opdrætter. -ked

Tusind tak alle sammen. Jeg er bare så glad for dette forum. Men pu ha må indrømme at når man i forvejen er ked af som tingene udeviklede sig, så slår sådan en besked virkelig hårdt lige nu

MVH
Gitte

Enig -thumbs også herfra -kramer

Enig -thumbs også herfra -kramer[/quote:2fkh1429]

Enig -thumbs

Og puha, tænk, at synke så lavt [smilie=hate-boid.gif]

Op på hesten, Gitte - ved godt, det er svært lige nu, men du skal nok klare det -thumbs

Søde Gitte -kramer

Gud hvor er nogen mennesker bare lede, ved ikke helt hvad jeg synes er værst, om det er at personen ikke vil være ved hvad hn har skrevet eller at hn overhovet er så kort for hovedet at vedkommende ikke kender til almindelig go opførsel!

Jeg kan slet ikke forstå man kan skrive sådan noget -ked

op med humøret søde, du har jo gjort alt hvad der har stået i din magt for at hjælpe de killinger! og det ved du, hold fast i det -forelsket

det var dog en usædvanlig hadefuld og modbydelig besked… jeg er mere end ked af på dine vegne at nogen kan finde på det… :frowning:

der er ikke noget værre end at miste - især når man har gjort alt hvad man kunne med følelserne uden på tøjet

at nogen ikke alene kaster vrag på ens indsats og tydeligvis også har skadefryd med i tonen … det er mere end usmageligt…

det er mig en gåde at nogen opdrættere - for det må det vel være når ordet “type” bliver brugt - kan være sådan… og at de ikke engang vil stå ved deres smålige hadefuldhed…

man kan kun håbe at nemesis ikke rammer forgæves… og i dette tilfælde håber jeg at nemesis VIRKELIG er til at mærke…

Ja, kan kun erklære mig enig… Noget modbydeligt og nederdrægtigt at skrive til nogen… :S :frowning: -what -uha

I gæstebogen og uden afsender - KÆLLING -mai -brækkesig

Gad vide hvor “Man skal opføre sig mod andre, som man selv ønsker at blive behandlet” blev af -uha

Men godt du så beskeden og fik den slettet. Bare ærgeligt, at du nu kan gå og tænke over hvem der skrev den modbydelige og infantile besked :?

Som et lille lyspunkt, så er det nok en med MEGET større problemer en dig -høhø

Enig -thumbs du skal have en ordentlig krammer -kramer

ÆV, sikke da en ondskabsfuld besked.