At gå over tid

Har en veninde hvis kat er med killinger, og for ca 4 uger siden fik hun at vide hos dyrlægen at killingerne kom om ca 2-3 uger… Det er altså en uge siden de skulle være kommet…

Hvorfor er de ik kommet endnu?
Hvor lang tid må en kat gå over tid?

For nogle hunkatte er det helt normalt at gå til dag 72!!
Jeg ville nu nok få dyrlægen til at mærke hende efter - måske endda røntgenfotografere hende for at se, at alt er, som det skal være…
mvh Camilla

Hun svinger vist vægtmæssigt…

Hun er tyrkisk van, ved ik om det har noget at sige…

Der skulle være 2-3 killinger

En dyrlæge ville være en rigtig god ide -sorry

Har hun ikke en parringsdato?

Det ville gøre det lidt nemmere at regne datoen ud, i stedet for et dyrlæge gæt.

Det har hun nemlig ikke nej… for det er sket uden de har opdaget det :stuck_out_tongue:

Ja så er det jo smadder svært. Min erfaring med dyrlæge gæt, er at de langt fra er præcise.

Jeg ville bare holde øje med katten, for at se om hun viser tegn på at hun er ved at gå i fødsel.

jeg synes bare det lyder lidt mystisk at hun svinger i vægten (ved ikke lige hvor meget)…

Hun er begyndt at gå og tisse alle mulige steder…

Er du og dyrlægen helt sikre på, hun faktisk er drægtig? Urenligheden og vægtsvingingen kunne måske tyde på noget andet…
mvh Camilla

Er du og dyrlægen helt sikre på, hun faktisk er drægtig? Urenligheden og vægtsvingingen kunne måske tyde på noget andet…
mvh Camilla[/quote]

Enig -thumbs

Min veninde har været ved dyrlægen og har fået katten scannet og der skulle være 2-3 killinger…

Har hun ikke en parringsdato?

Det ville gøre det lidt nemmere at regne datoen ud, i stedet for et dyrlæge gæt.[/quote:2gv7n32l]

Enig -thumbs

Kan fortælle at hun nu har planer om at kontakte dyrlægen imorgen tidlig :slight_smile: