At stille forslag om tilladelse til 2 katte

Der er snart afdelingsmøde i min boligforening, så jeg vil rigtig gerne stille forslag om tilladelse til 2 katte. Men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal formulere det. Jeg har en tendens til at overforklare og jeg ved ikke hvordan jeg formulerer mig præcist og kortfattet. Nogen der har forslag til det?

I øjeblikket kan man have enten en kat eller en hund. Eller i reglementet står der at man kan søge dispensation til 1 indekat eller en hund. Og kan ikke helt finde ud af om det er smartest kun at stille forslag om tilladelse til 2 indekatte, eller om jeg skal være generel og stille forslag om tilladelse til 2 dyr.

Hvad tænker I?

3 Synes om

Jeg tror 2 inde katte, er nemmere end 2 katte og 2 hunde :slight_smile:

Jeg mener der er afdelinger i Haderslev boligforening hvor der står 2 katte eller 1 hund, mens andre 1 kat eller 1 hund og andre igen kun 1 kat.

Jeg har desværre ikke set steder med 2 katte (uden hund), heller ikke her i Fredericia…

Dog er den afdeling jeg bor i ikke så striks, varmemesteren ved godt jeg har 2 katte :smiley:

2 Synes om

@gizzemissen har for en del år siden været gennem samme omgang - med held, så hun kan garanteret hjælpe med nogle formuleringer :smiley:

3 Synes om

Hvis jeg husker rigtigt har @Gizzemissen så ikke lige for nok en år siden gjort det, og mener udfaldet blev positivt
Undskyld @Gizzemissen hvis jeg ikke husker rigtigt

3 Synes om

Du er tæt på. Jeg har ikke fået flertal endnu (vi gik fra to til ingen til en i forbindelse med en sammenlægning) men jeg sender gerne de to (lange) forslag jeg har forfattet. Bare send mig din mailadresse i en PB

6 Synes om