Atypisk venskab :-)

Hej

Jeg ved ikke om det er det rette sted at oprette denne tråd, men da den kun kan fremkalde smil, så kan det nok ikke gå helt galt :slight_smile:

Nogengange er dyreverdenen lidt ud over det sædvanlige.

Mange hilsner Pia

fantastisk

Ja, den er simpelthen så sød den video :slight_smile:

ej hvor sødt :smiley:

(og totalt fin ugle! :slight_smile: )

Min ynglings dyrevideo er den her :slight_smile: den er bare så sød!:wehuu:

åååårh, de er begge søde. men den med løven ser jeg også tit :smiley: den er så sød :hjerte:

[QUOTE=Liams;779019]Min ynglings dyrevideo er den her :slight_smile: den er bare så sød!:wehuu:

Ved ikke om det er eksamens-nerverne der skinner igennem men jeg fik da lige helt fugtige øjne der… puha altså!

[QUOTE=Liams;779019]Min ynglings dyrevideo er den her :slight_smile: den er bare så sød!:wehuu:

Og nu sidder jeg så her og vræler igen :slight_smile: har set den så mange gange og ved jeg ender med tårer ned af kinderne, men den er fantastisk :slight_smile:

Samme her - den går rent ind hver gang :hjerte:

Hvor sødt - kan se uglen har rem på så den er ikke vild :slight_smile:

Åååååååååååååhhhh - den med løven… Jeg tudede og grinede på samme tid - til trods for jeg har set den mange gange før… I just lååååååve it:inlove::inlove::inlove::inlove:

Og den med uglen… Nuiiiii, hvor er de bare søde sammen. :wehuu:

Dejlig, dejlig:thumbup::):):):slight_smile:

Cats og Conni

Fuldstændigt surrealistisk - så sidder katten og uglen lige oppe i et træ og hygger sig :høhø: Tak for kigget, Pia - den er sjældent fin!
VH
Susanne

Årrrh hvor sødt. når jeg ser sådan nogle videoer kommer jeg altid til at tænke på Kate og Pip :wink:

Den her fremkalder altså også en masse smil :smiley: :smiley: :smiley:

[QUOTE=BiancasMor;779864]Årrrh hvor sødt. når jeg ser sådan nogle videoer kommer jeg altid til at tænke på Kate og Pip :wink:

:wehuu::wehuu::wehuu:
Årrrrh…hvor nuller :hjerte:

gud hvor er de søde :slight_smile:

:smelter: hvor er det bare sødt!