August katte

Virkelig smukke piger begge to :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Pelsterapi :heart::heart:

24 Synes om

Hej chef.
Jeg kan ikke komme på arbejde i dag, mine sko er optaget :woman_shrugging:

20 Synes om

Den undskyldning må da være ligeså anvendelig som “broen var oppe” :tihi:

1 Synes om

Kattene forstod ikke rigtig, hvorfor vi befandt os i haven, på den modsatte side af døren end dem :tihi:

11 Synes om

Hvorfor gjorde I da også det @Lonse :huh:

2 Synes om

Fordi vi endelig fik afprøvet vores petanque spil, eller hvad det hedder, det der hvor det gælder om at ramme tætteste på den lille bold med sine større bolde :tihi:
Nu kan vi endelig komme i haven igen, uden at skulle springe over et hul i indkørslen så det skulle udnyttes :smiley:

7 Synes om

I går var Lene og jeg afsted med kattene til det årlige dyrlægecheck. Vi afventer stadig resultater af den store blodprofil, men ellers var alt vel…

Trioen i deres transportkasser.

Rags på dyrlægens bord.

Bastian var glad, da det var overstået, og han var hjemme i sin have igen…

24 Synes om

Jeg har købt nogle meget ildelugtende poser… de var vidst et hit.

Daffy

Easy

22 Synes om

Hvor er det nogle smukke katte - har de vænnet sig til hunden?

4 Synes om

Det synes jeg. Daffy vil have afstand stadig.

Og Easy er ligeglad. Eller ikke helt. Hvis Ellie prøver at lege eller er for vild, smutter han :slight_smile: men han ligger gerne i sengen, mens hun er her, de har også duttet næse.

Nå ja, et billede fra overvågningen da vi ikke var hjemme. Ellie er i sofaen.

15 Synes om

Det er også en rigtig kær hund - hvad race er det??

1 Synes om

Golden retriever:)

2 Synes om

Nyt legetøj til Nalle

23 Synes om

Det bedste legetøj der findes! :smile:

4 Synes om

Mit største problem med torden er at jeg ikke kan komme i haven.

Men at ligge her i døren til den overdækkede terrasse generer mig ikke…

17 Synes om

@_DK_Sugieh nemlig

2 Synes om

Otto hygger med sine drenge :heart:

Tidligere i dag var @HolmeInc på besøg. Hun spurgte om Filbert var holdt op med at ligge helt tosset, og fik så øje på det her… :tihi:

20 Synes om

@Lykke suverænt billed :smiley:

4 Synes om

@Osquary Jeg så lige i Luises tråd at du spurgte til sort og chokolade.

Her er Delle og Gnyf. Delle er chokolade tabby, Gnyf er blå (som er fortyndinger af sort). Læg mærke til de mørke striber på Delle, der sådan er lækker mørk chokolade.

Her er Louis og Rhys. Begge er sort tabby, men med forskellig varme i det lyse af deres pels. Louise er så varm i farven, at det lyse er helt brunt, men læg mærke til det mørke på ham. Det er sort.

Så man kan vel lidt forsimplet sige, at sort er den mørkeste som kan variere fra meget kold til ret varm (fx fra ren sort til cola :sweat_smile:), mens chokolade altid er varm i tonen.

(Her springer jeg lige over udtrykket hvis vi begynder at blande masker eller andet ind i dem :wink: )

17 Synes om