Nalle er et fedt navn, jeg kommer til at tænke på Rock Nalle
@PiaH han er faktisk opkaldt efter ham
Ej hvor fedt
Ikke hvis du spørger Vaffel. Han undgår papkasser for enhver pris
Det giver rigtig god mening. Det er en helt videnskab med de kattefarver, men sindssygt spændende!
Delle er sjældent særligt langt fra min side når jeg er hjemme. Tidligere faldt jeg i søvn på sofaen, hun tog gladeligt en lur sammen med mig. Nu fik jeg lige lidt kvalme og lagde mig på sengen og så kommer hun da bare med herind! Det er ikke altid hun ligger på mig, eller op ad mig. Men altid i nærheden.
Sådan en har jeg også Altså ikke en Enya, men en genetisk sort kat.
Ud over at være sort er den også ticked - siger jeg og venter på at blive modsagt. Det plejer at være forkert, når jeg vover mig ud i at tro, at jeg ved noget om genetik. Lige denne gang er det dog vist rigtigt nok
Du har helt ret i han er ticked
Dét er det. Jeg synes det er fantastisk hvordan samme farve kan udtrykke sig på vildt forskellige måder afhængigt af hvad der er ‘blandet i’ og hvad der er avlet efter.
Fx er aby (som Dorte viser) avlet til altid at være den varme udgave af sort.
Og det end da ticked tabby, så en stribet sort kat !
Tror endelig at Daffy er faldet til:)
I dag kom han også frem da min mor var på besøg.
Han er simpelthen så sød, og har en fetish med at slikke særligt tæer.
Som jeg forstår papirerne på Delle er hun også genetisk sort (og rød, da hun er tortie) med sølv (så den hvide bund) og… Blotched tabby… Tror jeg… Jeanette må rette mig hvis jeg er helt galt på den.
Mine er teknisk set sort med hvid, men her om sommeren kan jeg se de begge er sort makrel tabby “nedenunder” den sorte “smoking”
Jeg blev lige beæret af en direkte sammenligning mellem sort og chokolade
Du har helt ret
Der findes ikke chokolade i kurilean, så Jeanette havde været ked af at lave sådan en