August katte

@Skattekat Hun er så smuk :heart:

4 Synes om

Min yngste søn og Lasse.

16 Synes om

Wow han må da være noget helt specielt…ham beholder du da

1 Synes om

I går haftes havde vi sang fra naboens tag


11 Synes om


Delle ved ikke helt hvad hun skal sige til det nye monster på badeværelset.

17 Synes om

Narjjj kan ikke rigtig bruge en masket orientaler til noget :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

3 Synes om

Jeres??
Eller naboens kat

Sådan en er nu meget underholdende at sidde og kigge på nogle gange, når den bare kører rundt og rundt - den larmer men er slet ikke farlig!

Og stort tillykke med fødselsdagen Delle, jeg håber dit menneske forkæler dig lidt ekstra i dag :flag: :tillykke: :flag:

Og det samme gælder selvfølgelig også dig Silver :tillykke:

:pote: Masso

5 Synes om

Tænk vi forelskede os i denne lille søde fluf bolle i september sidste år, og han nu er en flot fyr der fylder 1 år, som kun er kravlet endnu længere ind i vores hjerter med alle hans skønne påfund :hjerte:

17 Synes om

@Lonse

Stort tillykke med 1års fødselsdagen :flag: Masso

Og tillykke til jer @Lonse
Med jeres smukke Masso :flag: :star_struck:

@Osquary

Stort tillykke med 1års fødselsdagen :flag: Delle

Og tillykke til dig @Osquary
Med din smukke Delle :flag: :star_struck:

Tilføjet
Og husk jeg rigtig beholdt i ikke en selv @Jeanette
Men hvem undskyld :ups:

Stort tillykke med jeres @Jeanette med 1 års fødselsdagen
Tilføjet
Tak @Lonse

Stort tillykke med 1års fødselsdagen :flag: Silver
Og tillykke til jer @Jeanette med jeres smukke Silver :flag: :star_struck:

4 Synes om

Det er heldigvis ikke vores. Vores har stadig kun den lille indhegning, men fra nu, får de ikke længere lov til at have afgang til indhegningen om natten.
Tror faktisk at de fremmede hankatte er skyld i at Skipper er helt kørt op og begyndt at strinte

5 Synes om

Kender jeg dem ret så holder det ikke længe, fordi Masso ligger for uroligt - en sætning jeg kun lige nåede at skrive førend jeg fik ret :tihi:

Men bare det, at de forsøger smelter virkelig mit hjerte og minder mig om hvordan Mille og Jeppe tit lå :hjerte:

17 Synes om

Spil lopper i øjnene
Den 8/8

18 Synes om


Tillykke til mine Kuldbrødre Masso, Silver og Amicone. Tænk sig! Min madmor er taget på arbejde. PÅ MIN FØDSELSDAG! Jeg tog sgu da ingen steder på hendes (at hun så selv var på arbejde den dag også er sagen uvedkommende). Jeg er meget fornærmet.
:paw_prints: Delle

16 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

2 Synes om

:puuuuust: .:tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

:flag: :tillykke: :flag:

1 Synes om

Hvor er hun altså en smuk kat :love:

9 Synes om


Hun lå på mit lår, vred sig og gled ned på sofaen og blev liggende. :tihi: :inlove:

13 Synes om

Mister skulle lige se hvad det der håndbold var, så han så med til herrernes bronzekamp.
Det fangede ikke interessen, så det blev til en lur i stedet - imens jeg så bolden og hæklede.

14 Synes om