@Skattekat Hun er så smuk ![]()
Wow han må da være noget helt specielt…ham beholder du da
Narjjj kan ikke rigtig bruge en masket orientaler til noget ![]()
![]()
Jeres??
Eller naboens kat
Sådan en er nu meget underholdende at sidde og kigge på nogle gange, når den bare kører rundt og rundt - den larmer men er slet ikke farlig!
Og stort tillykke med fødselsdagen Delle, jeg håber dit menneske forkæler dig lidt ekstra i dag
![]()
Og det samme gælder selvfølgelig også dig Silver ![]()
Masso
Tænk vi forelskede os i denne lille søde fluf bolle i september sidste år, og han nu er en flot fyr der fylder 1 år, som kun er kravlet endnu længere ind i vores hjerter med alle hans skønne påfund ![]()
Stort tillykke med 1års fødselsdagen
Masso
Og tillykke til jer @Lonse
Med jeres smukke Masso
![]()
Stort tillykke med 1års fødselsdagen
Delle
Og tillykke til dig @Osquary
Med din smukke Delle
![]()
Tilføjet
Og husk jeg rigtig beholdt i ikke en selv @Jeanette
Men hvem undskyld ![]()
Stort tillykke med jeres @Jeanette med 1 års fødselsdagen
Tilføjet
Tak @Lonse
Stort tillykke med 1års fødselsdagen
Silver
Og tillykke til jer @Jeanette med jeres smukke Silver
![]()
Det er heldigvis ikke vores. Vores har stadig kun den lille indhegning, men fra nu, får de ikke længere lov til at have afgang til indhegningen om natten.
Tror faktisk at de fremmede hankatte er skyld i at Skipper er helt kørt op og begyndt at strinte
Kender jeg dem ret så holder det ikke længe, fordi Masso ligger for uroligt - en sætning jeg kun lige nåede at skrive førend jeg fik ret ![]()
Men bare det, at de forsøger smelter virkelig mit hjerte og minder mig om hvordan Mille og Jeppe tit lå ![]()
Tillykke til mine Kuldbrødre Masso, Silver og Amicone. Tænk sig! Min madmor er taget på arbejde. PÅ MIN FØDSELSDAG! Jeg tog sgu da ingen steder på hendes (at hun så selv var på arbejde den dag også er sagen uvedkommende). Jeg er meget fornærmet.
.
![]()
Hvor er hun altså en smuk kat ![]()











