Ude og prøve selen
Det går da rigtig godt
Ja han er SÅ dygtig til at gå i sele
Åh ja, mon ikke, men heldigvis er vores farve testet, så jeg ved med sikkerhed, det ikke vil ske, men jeg kender opdrætter hvis katte er bære af maskegen
Hvordan fungerer det? Hvad sker der hvis der dukker en chokolade op i Kurilean? For I formulerer det som om det godt kunne ske. Kan man så ikke få stamtavle på den kat/killing? Selvom den reelt set er raceren?
Nej, der kan ikke komme chokolade i Kurilean med mindre noget har lavet krydsninger og fået den registreret som Kurilean.
Der er maske i nogle linjer og ved at der er opdrætter i rusland der har kæmpet for at få det godkendt, men heldigvis uden held.
Jeg har fulgt de opdrætter og set stamtavlerne og flere af linjerne har vi selv haft i vores, men har heldigvis aldrig haft en der var bære af maskegenet
Men hvad så hvis der dukker en masket killing op? Kan den så ikke få tavle?
Men hvad så hvis der dukker en masket killing op? Kan den så ikke få tavle?
Jo, alle killinger i kuldet får en stamtavle, men er i tvivl om en maske killing vil får en RIEX stamtavle eller det er en anden EMS kode den får @Eva_K kan du hjælpe mig her
Den er ikke godkendt så riex
Aaaaah ok ok. Spændende!
Hvis selve katten har en ikke godkendt farve, så går den er X i ems koden og selvfølgelig en riex tavle. Efterfølgende vil afkom få en riex stamtavle og den bliver til LO efter 4 generationer
Du kan mange krumspring med de katte