August Katte

God camouflage og rigtig godt billede.

2 Synes om

Tillykke til den smukke kat.

1 Synes om

Stort tillykke med de 13 år Mille hvor er du flot :heart_eyes:

Og tillykke :flag: med din dejlige Mille 13 års fødselsdag

1 Synes om

Tillykke til og med smukke Mille :denmark:

1 Synes om

Mon de smager godt :tihi:

15 Synes om

Tillykke med den smukke dame :flag:

1 Synes om

Nu er jeg forvirret - jeg troede, Diesel var den mørke? Men hvis det er tilfældet, giver spørgsmålet jo ikke så meget mening, for han er nem nok at få øje på. Den mørke.

1 Synes om

Den mørke er Pete. :ok:

1 Synes om

Jeg har ferie, så sidder i sofaen og laver lister. Delle ligger ved siden af. Dumle kom springende op i armene på mig, for at putte. Da han havde fået nok, hoppede han ned ved siden af Delle og væltede om på siden ned i hovedet på hende så hun kunne vaske ham. Han ved hvordan han skal få den opmærksomhed han vil have. Man får ikke noget valg. :tihi:

19 Synes om

Når nu mennesket lader sofaen være slået ud natten over er der vel ingen grund til at nøjes med chaiselongen, som man ellers plejer.

På denne måde kan den store kat lige nøjagtig være der…

18 Synes om

Dumle er en hulekat og en posekat. Så selvfølgelig var den nyligt tømte gruspose uimodståelig.

21 Synes om

Masso og Tikka har fordelt tigge om aftens vådfoder opgaven, Masso sidder pænt oppe ved manden på hans skrivebord, Tikka gør det meget svært at give efter for deres ønske :tihi:

19 Synes om

Tak. Som regel bliver de ved med at være så blå. Når/hvis de bliver rigtigt gamle, kan de dog godt falme lidt - ligesom ældre menneskers øjenfarve.

5 Synes om

Han skal bare i de rigtige omgivelser, så er han også ligeså godt kamufleret som Peter :muhaha:

3 Synes om

Vi faldt i fælden og købte en hule indsats i Ikea til vores kallax reol :ups: Men det virker til at Tikka er ganske tilfreds med købet :smiley:

22 Synes om

Jeps, og normalt camouflage-mesteren - lige på den her baggrund må han dog se sig slået af Diesel… :see_no_evil: :smirk_cat:

8 Synes om

Jeg har den også og Dumle bruger den en del når der er åbent til kontoret. Delle har også brugt den et par gange, men Dumle er meget mere hulekat end hun er.

6 Synes om

Nå ja, sådan kan man også bruge et køleunderlag :smiley:

Skøre Aslan :smiley:

14 Synes om

Nej mor, det er min plads nu.

17 Synes om

Åbenbart skulle jeg bare flytte hulen en tak op før den var rigtig interessant for Delle. Tænker jeg hellere må få en ekstra, for Dumle kan bedst lide den, når den er i rummet nedenunder denne.

17 Synes om