God camouflage og rigtig godt billede.
Tillykke til den smukke kat.
Stort tillykke med de 13 år Mille hvor er du flot ![]()
Og tillykke
med din dejlige Mille 13 års fødselsdag
Tillykke til og med smukke Mille ![]()
Tillykke med den smukke dame ![]()
Nu er jeg forvirret - jeg troede, Diesel var den mørke? Men hvis det er tilfældet, giver spørgsmålet jo ikke så meget mening, for han er nem nok at få øje på. Den mørke.
Den mørke er Pete. ![]()
Jeg har ferie, så sidder i sofaen og laver lister. Delle ligger ved siden af. Dumle kom springende op i armene på mig, for at putte. Da han havde fået nok, hoppede han ned ved siden af Delle og væltede om på siden ned i hovedet på hende så hun kunne vaske ham. Han ved hvordan han skal få den opmærksomhed han vil have. Man får ikke noget valg.
Når nu mennesket lader sofaen være slået ud natten over er der vel ingen grund til at nøjes med chaiselongen, som man ellers plejer.
På denne måde kan den store kat lige nøjagtig være der…
Masso og Tikka har fordelt tigge om aftens vådfoder opgaven, Masso sidder pænt oppe ved manden på hans skrivebord, Tikka gør det meget svært at give efter for deres ønske ![]()
Tak. Som regel bliver de ved med at være så blå. Når/hvis de bliver rigtigt gamle, kan de dog godt falme lidt - ligesom ældre menneskers øjenfarve.
Han skal bare i de rigtige omgivelser, så er han også ligeså godt kamufleret som Peter ![]()
Vi faldt i fælden og købte en hule indsats i Ikea til vores kallax reol
Men det virker til at Tikka er ganske tilfreds med købet ![]()
Jeps, og normalt camouflage-mesteren - lige på den her baggrund må han dog se sig slået af Diesel…
![]()
Jeg har den også og Dumle bruger den en del når der er åbent til kontoret. Delle har også brugt den et par gange, men Dumle er meget mere hulekat end hun er.