August Katte

Alvin var også ret vild med den, men det gjorde helt klart en forskel hvor i reolen den stod. Emina brugte den også, men meget mindre end Alvin.

7 Synes om

Det undrer mig egentlig ikke at det gør en forskel hvor den er sat i, men Delle foretrækker typisk at ligge noget højere, og min KALLAX ligger ned, så den er ikke super høj. Men det hjælper selvfølgelig at jeg er her og hun godt kan lide at ligge i nærheden af mig. :lovelove:

4 Synes om

Sidste gang jeg var genhuset, var kattene godt tilfreds med da begge mine store rumdelere stod i forlængelse af hinanden, i dybden. Kattesovepladseroveralt. :grin:

15 Synes om

Asani fandt sin indre killing, da jeg var i gang med at finde gemt kattelegetøj frem til @Beydana 's killinger. Så han fik lov at beholde teltet og den afplukkede fjerpind.

17 Synes om

Dronningen sover… :hjerte:

Dushara Cathal Caithlin, 07.08.2025

17 Synes om

I nat blev jeg vækket af, hvem jeg først troede var Tikka :hjerte: Masso har ramt en periode, hvor han ikke putter så meget, men helst bare vil være i nærheden af os - men sørme om ikke det var ham, der havde et akut behov for at nusse og putte uden de andre to :inlove:

Men det betyder jo så at Tikka nu mangler nærheden, så hende og jeg tager en langsom morgen :love:

18 Synes om

De sørger virkelig for, at de hver især får noget mennesketid alene i dag :smelter:

15 Synes om

I må alle have en dejlig weekend :heart:

18 Synes om

Tak i lige måde Nalle :sparkling_heart:

2 Synes om

Dette er den eneste rigtige måde at spise guffer på.

:paw_prints: Sisi (onkel Frederiks klistrede skygge :roll_eyes: )

16 Synes om

Vi har ligget i ske hele natten :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Vaffel er gået fredagskold :heart:

15 Synes om

Jeg har lyst til at kysse den lille plet på næsen. :love:

2 Synes om

Den er også meget kysbar :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Beskidt katte poter efter morgen ruten

15 Synes om

Afslapning og beslutning om en ny jagt rundtur eller en formiddags lur

16 Synes om

Formiddagsputtetid med begge katte.
:lovelove: :inlove:

18 Synes om

Vaffels yndlings plads :love:

16 Synes om

22 Synes om

Delle deler ikke hulen. Så må man jo finde andre steder at sove…

19 Synes om