August kattebilleder 2023

200% charmebøffer :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Er på besøg hos min veninde jeg har kendt i snart 10 år. Her er det hendes skønne, skønne Frida på 15 år som jeg er helt vild med, som ligger og gør sig til og spinder. :heart_eyes_cat:

Er simpelthen helt tosset med hendes farvefordeling. :hugs:

22 Synes om

Hold nu op hvor er hun vanvittig smuk :smelter:
Jeg har aldrig før set så smuk en farvefordeling :heart_eyes:

2 Synes om

Komplimentet er viderebragt - katten tog det med ophøjet ro, ejeren blev glad. :smile:
Frida er “desværre” virkelig huskat/tortie/dame, så hun lader sig ikke bare sådan nusse så meget som jeg er vant til med mine klistrekatte. Men man kan få lov at beundre fra afstand. :sweat_smile:

5 Synes om

Ja ja typisk tortie…det kender jeg så godt :grin:

2 Synes om

Her er min venindes store drog af en hankat. Tut på 7 år. (Min veninde fortæller som jeg skriver indlægget at han er den dyreste kat! Han faldt ud af vinduet fra fjerde sal, og måtte gennem to operationer. Gudskelov for forsikring!)

Lige så stor han er, lige så stor en kylling er han overfor fremmede. Men selvom vi ikke ses tit, er han og jeg bare bedste venner. :smiling_face_with_three_hearts: Jeg har lige nydt fem minutter med fri adgang til mavenus. :heart_eyes:

19 Synes om

Han er altså også wauw :heart_eyes: :smelter:

2 Synes om

:smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

:heart_eyes:

1 Synes om

Elsker små fede killinger :smelter:

16 Synes om

Mødte denne mis på vej til arbejde. Den var meget kontaktsøgende og kærlig. Pelsen var velholdt. Jeg tror det er den samme kat jeg mødte i vinters😊

17 Synes om

Det må så være V-kuldet. De ser store ud for killinger der kun er et par dage gamle. Og fine :heart:

5 Synes om

Dronningen poserer… :slight_smile:

Dushara Cathal Caithlin, 21.07.2023.

17 Synes om

Ja hun giver god mælk, de er nu 2½ døgn og har taget 44g. - 59g. - 43g. - 36g. på

De er født fradag aften, lørdag aften født hun en killing mere, en stor fin dreng, der desværre var død. Indrømmer vi var overrasket, for der var absolut intet at mærke på hende.

5 Synes om

Og der er igen tre drenge og kun én pige, kan jeg se på jeres hjemmeside. Hvad har I i vandet derovre? :wink:

2 Synes om

Jeg ved det ikke, men har overvejet om jeg skulle ringe og høre. Det er ligt spøjst, at det er 3 ens kuld, eller næste ens, for både Oda og Baileys fik jeg hver en ekstra dødfødt dreng.

5 Synes om

Nr. 2 (observeret!) indenfor 4 dage… :flushed:

Ikke noget han får ros for - med de positive briller på, så er han dæleme effektiv, jeg så da han fangede den, og inden jeg indhentede dem var den aflivet.
Og han gør da hvad han kan, for at den ikke går helt til spilde - ikke så underligt, det ikke svinder så meget i foderet for tiden… :see_no_evil:

13 Synes om

Er det en kanin?

Tæt på - harekilling…
Vi har ufattelig mange harer her i området og de sætter unger af i en lind strøm, også her på matriklen - og indtil de når en kritisk masse, er der desværre dømt fair game fra Manses side.

De voksne harer er han helt kold overfor - og de overfor ham, desværre…

3 Synes om

Jeg tænker det er en harekilling :flushed:

4 Synes om