August kattebilleder 2023

Fællesspisning :yum:

26 Synes om

Ja ja Manse, ved godt du ikke altid for lige meget ros, for dagens arbejde,
men du er jo en rigtig fantastisk jæger, og du gør det, som katte har gjort i mange mange år, hvor er du dygtig :star_struck:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Tak - det er også hvad jeg trøster mig med, men de er dæleme søde, de der harekillinger… :pray::smirk::smirk_cat:

3 Synes om

I dag fylder Nuts 1/2 år. :flag:

26 Synes om

Vor dronning Caithlin i profil - lige til at bruge på frimærker
og mønter med hendes højhed… :wink:

Dushara Cathal Caithlin, Somali

29 Synes om

Vi kan lige klare det

26 Synes om

Der er dem der kan være tre i en lille seng :heart:

Og så er der dem der foretrækker at have en stor seng for sig selv :grinning:

20 Synes om

Der ville vel også knapt være plads hos de andre - selv om de rykkede endnu mere sammen :tihi:

4 Synes om

Batteriet bliver ladet op …

24 Synes om

Dejligste Nuts elsker at komme i haven, men er heldigvis også så god for os mennesker, at hun kommer løbende, når vi kalder. :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

Med de ører må prinsessen vel nærmest komme flyvende :hoho:

4 Synes om

:heart_eyes: :revolving_hearts: :smelter:

1 Synes om

Synes det har været hårdt at komme i gang med jobbet efter ferien, men nu er det weekend😊 i eftermiddag skal jeg besøge min onkel FinnFrode
I må alle have en god weekend :heart:

26 Synes om

Vi glæder os til at se dig. :slight_smile:

8 Synes om

Fanni feder den på min seng.

18 Synes om

Nu har jeg set flere billeder af Nuts rundt omkring i forummet, og hold nu op hvor er hun sød! Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvilken race er hun? Jeg har ikke så stor forstand på katteracer. Men synes bare hun er enormt sød med de store ører :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Hun er orientaler :smil:

1 Synes om

Tak :blush:

1 Synes om

Tusinde tak. :grinning: Ja, Nuts er en korthåret orientaler i farven blå. Hun er stadig en killing (6 mdr.) og det får ørerne til at virke lidt større, end de vil gøre når hun er fuldt udvokset. Meeeen, orientalere har generelt store ører, så helt forsvinder de i hvert fald ikke. :smile:

3 Synes om

Ej hvor er det et skønt træk, er helt vild med det :heart_eyes: hvis jeg skulle have racekat og udelukkende gå efter udseendet, så skulle det da bestemt være sådan en! :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om