Tak. Det kan jeg bestemt godt forstå. Men det er vigtigt at vide, at orientalere er meget aktive, ultra sociale og fuldstændig vanvittige, så det skal man være til.
Det er ikke for ingenting, at Nuts hedder Nuts.
Uha det lyder lidt vildt Hun ser jo også helt flyvende ud på det billede fra haven!
Det lyder skønt men nok ikke som noget, jeg ville kunne holde til. Jeg er en meget stressbar person, så det ville vist være et dårligt match
Mine børn (en teeganger, tre voksne) elsker kattene, men har de på samme måde; de vil gerne engang have kat, men det bliver ikke orientalere.
Typisk billede fra kattehjem: En reol uden ting kun med kat
Når man - jvf kattene - kommer alt for tidligt/hurtigt hjem, bliver man mødt af 2 søvndrukne pelsklumper
@galath det er blevet hans hylde, selvom det ikke var planen. Alt hvad der stod på den røg ned. Til gengæld kan han godt lade hylden over være Så ja, et typisk kattehjem
Reol og vindueskarme…
Her er det heldigvis kun vindueskarm de hopper op i
Jeg faldt i søvn med hovedet puttet ind til Mille, og guldklumpen der normalt kun putter tæt når det passer hende lagde hun sig bedre til rette Så nu har kæresten slået sofaen ud så både Mille og jeg kan ligge mere komfortabelt
Min lille nevø var forbi i fredags for at nusse katte…
Bastian & Dushara Tatters and Rags, 18.08.2023
Bastian i baggrunden - det er lige max indsats for at flytte opmærksomhed. Charmebøf
Nåh, lille pus …
Sikke en fantastisk foto @FinnFrode
Bastian udtryk, måden han ligger på og ansigt udtryk
Og undskyld kan ikke lige se hvem det er, der sidder ved din lille nevø, men kattens udtryks mod din nevø, er lige så godt
Med venlig hilsen
Ligesom mine vindueskarme
Det er Rags - som “førstekat” er han også den modigste.
Er du sikker på, at det er sikkert at lade en piratkat være alene med sådan en lille stump?