Automatisk kattebakke

Hej Katte venner, der har været flere indlæg om automatiske kattebakker så jeg vil lige komme med et “input”. Har man få katte vil jeg anbefale ganske almindelige kattebakker, så er det nemmere at følge “hvad der kommer ud af katten” Har man mange katte som jeg, så kan jeg anbefale denne her fra Neakasa, jeg købte den første for ca. fire år siden og efterfølgende fire stk. mere, alle mine katte bruger dem flittigt og de er ekstremt sikre, selv for små katte, der er en super fin App til en smartphone som man dog lige skal sætte sig ind i, eneste ulempe er at man “når lejligheden byder sig” skal holde øje med hvad der kommer ud af de forskellige katte ! det skal man dog også med almindelige kattebakker. Hvis nogen overvejer at købe en Neakasa M1 så køb den direkte ved Neakasa, IKKE på Kinesiske hjemmesider, det er farlige kopier, Neakasa sender de originale fragtfrit fra deres lager i Tyskland. OBS. Ved ordre på Neakasa`s hjemmeside så husk at trykke EU. for køb i Europa.

5 Synes om

Hvad koster den?

2 Synes om

Ca 3 af de lange

3 Synes om

Er den lukket til når den drejer rundt?

2 Synes om

Hej Line og andre katte venner, Nej den er ALDRIG lukket, katte kan altid komme ud og aldrig komme i klemme, Den som jeg lige har købt kostede 429 euro inkl. fragt = knap 3300.- Dkr. Jeg har “ufrivilligt” mange katte og det betyder meget for dem at der altid er en ren kattebakke,via setings på app så tømmer den automatisk ca. 15 minutter efter toiletbesøg, desuden har det sparet mig for en masse tid med manuelt at skovle og gøre kattebakker rene. Jeg købte den første for ca. fire år siden og efterfølgende fire mere, alle virker upåklageligt. Som skrevet så lad være med at købe “kineser” kopier, de laves i flere varianter og de er farlige for kattene, der er desværre flere eksempler på katte som er blevet klemt ihjel :crying_cat_face: Tjek evt. One man five cats på youtube. Neakasa er et Amerikansk firma og de ved udmærket godt hvad et sagsanlæg vil koste hvis deres produkt skader en kat, derfor går de med livrem og seler = sikkerhed for kattene, Hellere betale mere for et kvalitetsprodukt end at skulle bekymre sig om at kattene skulle komme i klemme.

6 Synes om