Altså, møblerne kan være her, kattene skal være her :høhø:
:høhø:
Vi må have været heldige? Vi har en 30 år gammel lædersofa, der aldrig har fået katteridser (men en af sædepuderne er slidt helt ru - jeg gætter på af lynlåse på baglommer o.l.). For et år eller to siden købte vi endnu en lædersofa, en dyr designersofa i cremefarvet læder. Den har stadig ingen ridser, og når den bliver beskidt, tørrer man den bare af med en fugtig klud, så den er supernem at have med at gøre.
Har jeg prøvet men uha han husker vores læderstole fra dengang vi havde kuld på 8 stks banditter aaalt for godt jeg tror jeg skal ud i noget med hyponose og så han “køber” en lædersofa
Mikrofiber er mit bedste bud. Det er ikke totalt kattehårsafvisende, men tæt på.
Vores tager ikke imod kattehår, og den kan tørres af. Så vi er rigtig glade for den.
Vi har skam også dyre møbler men det har ikke holdt misserne fra at sætte deres spor. Vores tidligere møbler, Chesterfield står nu på kontoret, der er det ikke misserne der er skyld i at de blev udskiftet, men pga at sæderne simpelthen var siddet flade. Ja, det kan sikkert fixes, men …
Ja, det er også det eneste, jeg kunne komme i tanke om, der har næsten de samme fordele som læder
Nu skriver flere skosvært, er det ikke giftigt for kattene?
Da jeg lærte Thomas at kende havde hans forældre røde lædersofaer.
De var meget gamle, vel omkring 20-25 år og i fin stand bortset fra at
de var falmede i farven.
Da de købte nye sofaer fik min svigerinde de gamle røde. Hun gik ud
og købte rød læderfedt og gav sofaerne en grundig omgang med det,
og så så sofaerne splinter nye ud
De blev så flotte at mine svigerforældre fortrød de ikke havde gjort det
samme i stedet for at købe nye.
Altså så flotte som røde (postkasserød) lædersofaer kan være :høhø:
Jeg kan ikke lide andre læderfarver end sort, slet ikke den der rødbrune,
jeg synes det ligner farven på dårlig mave.
[QUOTE=DK Thomani;826625]Da jeg lærte Thomas at kende havde hans forældre røde lædersofaer.
De var meget gamle, vel omkring 20-25 år og i fin stand bortset fra at
de var falmede i farven.
Da de købte nye sofaer fik min svigerinde de gamle røde. Hun gik ud
og købte rød læderfedt og gav sofaerne en grundig omgang med det,
og så så sofaerne splinter nye ud
De blev så flotte at mine svigerforældre fortrød de ikke havde gjort det
samme i stedet for at købe nye.
Altså så flotte som røde (postkasserød) lædersofaer kan være :høhø:
Jeg kan ikke lide andre læderfarver end sort, slet ikke den der rødbrune,
jeg synes det ligner farven på dårlig mave. [/QUOTE]
Røde lædermøbler kan være flotte i den rette stue - selvfølgelig betyder det også noget hvilken røde farve vi taler om
Tror jeg skal se om jeg kan finde sort læderfedt til en bestemt stol og rødt til hjørnerne på vores sofaer
Jeg ville også klart foretrække læderfedt fremfor skosværte. Det tror jeg møblerne har meget bedre af, men det er ikke noget jeg ved
Enig
Og jeg tror helt sikkert også at det er bedst for den som kommer og sætter sig med et lyst sæt tøj
[QUOTE=Coon Danica;826637]Enig
Og jeg tror helt sikkert også at det er bedst for den som kommer og sætter sig med et lyst sæt tøj [/QUOTE]
Og hvis jeg skal anbefale noget rigtig godt læderfedt må det være Kieffers
Knus Gitte
Jeg har nu bestilt et sæt med noget lædercreme, så håber jeg det kan hjælpe lidt på det
Funny! Det gjorde jeg også engang Læderiet blandede en læderfarve specielt til mig, som havde samme farve som bilen, og så var det ellers bare at gå i gang. Det tog lang tid, men det blev rigtig flot, og det holdte! Så jeg kan kun anbefale Læderiet - de ved, hvad de har med at gøre, når vi snakker læder.
/Flemming