Der er sikkert andre end mig der syntes at det er en smuk sang, men gad vide om der er andre der som jeg har købt en dobbelt CD med 29 forskellige udgaver af samme sang ![]()
Skulle i være i tvivl, så er det denne sang jeg taler om
[ame=“- YouTube”]YouTube - Pavarotti - Ave Maria - Schubert[/ame]
det er en smuk sang - men 29 versioner af samme sang ?? det var ikke så lidt ![]()
Den er rigtig dejlig at lytte til!!
Ikke en CDboks, men jeg har hørt den maaaange gange på youyube! I mange forskellige udsmukninger!
Det kan jeg li’! ![]()
Den slags har jeg respekt for, Birthe. Fint arbejde, min pige.
-kramer
Jeg sidder her med gåsehud på armene af bare fryd.
Den cd gad jeg godt eje.
Knus Elin
Der er som bekendt mange komponister, der har en “Ave Maria”, og for at blive ved Pavarotti, så hør denne af Gounod:
[nomedia=“- YouTube”]YouTube - Ave Maria Gounod Pavarotti[/nomedia]
(Kan ikke finde ud af at indsætte videoskærmen)
[quote=Mega;263059]Der er som bekendt mange komponister, der har en “Ave Maria”, og for at blive ved Pavarotti, så hør denne af Gounod:
YouTube - Ave Maria Gounod Pavarotti
(Kan ikke finde ud af at indsætte videoskærmen)[/quote]
Den er smuk ![]()
Den CD som jeg har købt har ikke en udgave af Pavarotti på men mange andre ![]()
Jeg købte den i et kloster som vi besøgte sidste weekend sammen med nogle venner ![]()
Fantastisk sang, ufattelig smuk med Pavarotti.
[ame=“Oh Maria - Sister Act - Whoopi Goldberg | HD | lyrics - YouTube”]YouTube - Whoopi Goldberg - Sister Act - Oh Maria[/ame]
Er ikke så meget for opera. Jeg kan godt lide udgaven fra Sister Act (Halløj i Klosteret) ![]()
Jeg har den kun i en udgave. Det er på en juleopsamlings CD
Det er en dejlig sang ![]()
Sammen med Pavarotti er Maria Callas mine favoritter, når det gælder opera ![]()
[ame=“Maria Callas - Ave Maria dall'Otello - YouTube”]YouTube - Maria Callas - Ave Maria dall’Otello[/ame]
Det er også så utrolig smukt Diana ![]()
Jeg elsker opera ![]()