[QUOTE=Henriette;1181318]Jeg vil helt klart anbefale dig at ringe til dem. De kan lave en pris i telefonen, så du er helt sikker. Prisen afhænger af racen, hvad den skal dække og “indkøbsprisen” (kattens værdi såfremt den livsforsikres).
Dertil kommer der en masse rabatter som kan opnås. Rabatterne er individuelle fra person til person, også grundet antal af katte man forsikre.[/QUOTE]
Det lyder meget godt, men jeg må indrømme i disse internet-tider, så forventer jeg bare lidt mere information på selve hjemmesiden.
Der står intet om hvad tillægsforsikringerne koster, og hvilken rabat man kan få ved flere katte. Jeg kan beregne prisen for en kat, men ikke lægge avlsforsikring oveni 
Jeg bliver meget mistænksom over uigennemskuelige priser og ukendte rabatter, for når jeg ikke er god til at tale i telefon og tinge om prisen, så er jeg sikker på at jeg bliver snydt, hvor mere ihærdige kunder får bedre pris.
Er der nogen som kan give mig et link til det med selvrisiko pr. periode ? Det er vel stadig pr. kat ? Så hvis jeg har tre katte med luftvejsinfektion som skal tilses af en dyrlæge så er det tre gange selvrisiko.?
Jeg betaler for at få tilset en enkelt kat ca. 550,00 plus evt. lidt medicin. Selv den lave selvrisiko vil ikke give mig noget som helst her. Skal katten genses af dyrlægen i samme forløb giver jeg vel 350,00 her kan jeg så være heldig at få 80% af 250,00 kr. godtgjort, hvis jeg vel og mærke har den dyreste forsikring med laveste selvrisiko (650,00)
En test for f.eks. Giardia koster 350,00 skal flere katte testes er der nok lidt rabat, men min selvrisiko er vel stadig pr. kat så selv med to tests (start og slut) for jeg ikke rigtig noget dækket.
Får en af mine katte FORL, eller hvad det end nu hedder pt, og skal have fjernet tænder, dækkes intet.
Ja - ved akut tilskadekomst, kejsersnit og lign. er der nok en rimelig refundering, men ved en præmie på omkring 120,00 kr. pr. kat pr. måned ved pt. 7 katte taler vi om ca. 10.000 om året. Mine to kejsersnit (i åbningstiden) kostede ca. 5.000 og 6.500 - her ville jeg f.eks. ved mellemste selvrisiko kunne have fået omkring 3.300 og 5.600 retur så ikke engang et års samlede præmie på kattene ville være tjent ind, og kejsersnittene var over to år. Samtidig håber jeg, at jeg har fået min del af kejsersnit og at statistikken vil være med mig de næste år 
Produkterne er bare så svære at gennemskue når man har flere katte med forskellige behov, og jeg er ikke så naiv at jeg ikke forstår firmaet skal tjene på forsikringerne, men jeg vil bare også gerne se at jeg måske kan få noget ud af det.
Kunne jeg udelukkende forsikre mine killinger for skjulte fejl og mangler hele det første år efter de er flyttet ville jeg elske det. Jeg hader den usikkerhed der er ved killingesalg og vil give en del for at få ro i maven. når jeg sender en baby ud af huset.