B-kuldet - 14½ uge og snart flytteklar

Så varer det ikke længe, før killingerne er klar til at flytte (og Sander hjælper dem gerne med at pakke ;)). Det er nogle skønne unger med krudt i røven og max kæle/putte/hyggepotentiale. Igår havde vi besøg af Sanders Lone (kiropraktor), der fik rettet de værste skavanker ud - lidt skævheder kommer der jo, når man tager hovedspring ud fra hængekøjerne og ikke vil høre efter, når der bliver sagt, at man ikke er gammel nok til at kunne gå ned af stigen til hemsen :D:D

Her har vi hele familien, inkl. Fanny, i en afslappet stund på sofaen :slight_smile:

Banshee ser lige sit snit til at tage en tår pat, mens mor er optaget med noget andet :cloud9:

Temple Bar Bring out the Boxty - stadig ledig. Han er tilmeldt enkeltbedømmelse imorgen og jeg er spændt på, hvad dommeren siger om ham :slight_smile:

Temple Bar Boo Fighter - også stadig ledig. Han er tilmeldt enkeltbedømmelse søndag og den er jeg lige så spændt på :slight_smile:

Temple Bar Beautiful Banshee

Temple Bar Blazing Bonfire. Han er solgt, så han havde virkelig ikke tid til at sidde stille og posere :smiley:

Dine burmesere er et godt eksempel på, at racen rummer en charme der er svær at komme uden om :smelter: & da jeg elsker bunkebilleder, er jeg selvfølgelig især vild med det første billede :hjerte:

Hvor er de bare skønne,jeg ved jo godt at det kan være svært at tage billeder af burmeserkillinger ,man får nemt indtryk af at de altid sover:tihi: men det er det eneste tidspunkt man kan fange dem:ups:

Ja det bliver spændende med bedømmelserne,både lørdag og søndag. Hvis nu du får bedste kuld lørdag og jeg så tager det søndag:p

Tine

[QUOTE=skoglund;1024477] Hvis nu du får bedste kuld lørdag og jeg så tager det søndag:p

[/QUOTE]

Hvis det kun er os to, der konkurrerer, så er det bare en aftale :ok: Men vi kan jo risikere, at der kommer andre korthårskuld :wink:

De er bare skønne :smiley: :hjerte:

Og om muligt endnu sødere end Ana :wink:

UMULIGT! Vil slet ikke høre på sådanne uforskammetheder ! Og de er i hvert fald ikke ligeså smukke! :hjerte:

Det værste ved dem er at de ikke ligger under min dyne og sover! :smiley:

Nogle store katteunger er de blevet, :hjerte: Glæder mig til at se dem i morgen. :smiley:

Vi glæder os meget til at se skønhederne i morgen :wehuu:

Èn ting er i hvert fald helt sikkert… Efter jeg har lært Oedipus at kende er jeg MEGET glad for der snart kommer små i huset, ellers var den chokolade “Bar Boo” dælme blevet jyde… Han er så kær :slight_smile:

Glæder mig også til søndag, hvor Marie og jeg kommer et par timer for, at se dels på min PikuPiku , dels på dine misser og dels på en Singapura, jeg kan se er tilmeldt under dommerfordelingen!
Cats og Conni

Hvis der er nogen, der skulle have lyst til at hjælpe med at bære, når vi skal til dommer, så mangler jeg to hjælpere :slight_smile: Korthårskillingerne skal op som noget af det første (efter planen) hos Maria Malevitch imorgen og Brambilla på søndag.

• Updated - - -

[QUOTE=conninissen;1024610]Glæder mig også til søndag, hvor Marie og jeg kommer et par timer for, at se dels på min PikuPiku , dels på dine misser og dels på en Singapura, jeg kan se er tilmeldt under dommerfordelingen!
Cats og Conni[/QUOTE]
Det bliver hyggeligt at se dig igen, Conni :slight_smile: Og selvom vi hverken får Breed BIS eller specialshow, så kommer der godt 30 burmesere ialt og det tæller også som reklame :slight_smile:

Lækre missere :wehuu:

Det er blevet nogle lækre unger Mette. Jeg synes jo næsten det var igår du skrev du havde fået killinger.

Er det ved at være lidt vemodigt nu de er næsten flytteklare… eller glæder du dig bare til lidt ro i huset :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;1024646]Det er blevet nogle lækre unger Mette. Jeg synes jo næsten det var igår du skrev du havde fået killinger.

Er det ved at være lidt vemodigt nu de er næsten flytteklare… eller glæder du dig bare til lidt ro i huset :)[/QUOTE]
Det er nok lidt både/og :slight_smile: Der er ved at komme ro på flokken, men når det nu ikke er meningen, at de skal blive, er det okay, at de snart er flytteklare. Det værste er vel, at det er krammebamserne, der pt ikke er solgt :slight_smile: