Baby-babyer på vej

…eller “You may call me Jane”!

Godt nok er den unge dame ikke helt så vild med at vise mave, som hendes mor er, men en vægtøgning på mere end 300 gram på 3½ uge og indtil flere overvågede parringer giver ikke meget tvivl om, at Ana er drægtig og har termin juledag :smiley:

Du må simpelthen have frygtet at din vinter ville blive for kedelig… - Det er der ingen fare for mere!

Tillykke med Banana, hvad farver kan der komme denne gang?

Ihhh hvor dejligt, tillykke med det. :ballonbamse: Og så er det sjovt/hyggeligt at vi indenfor en måned af hinanden skal have killinger på vores beholder “killinger”. Godt nok er Titi fra mit B-kuld, men alligevel. :tihi:

Smukke Ana … det bliver spændende at se hvad hun frembringer :slight_smile:

Iiii, tillykke :slight_smile:

Jeg er ikke så trænet i alle burmeserfarverne endnu - er Ana lilla?
Uanset farve, så er hun i hvert fald super lækker! :smiley:

Sikken en vrimmel af killinger du kan få :smiley:

Det er så skønt når ens egen killing får killinger,så bliver du “oldemor”:tihi:

Tine

[QUOTE=Highfield;983132]Du må simpelthen have frygtet at din vinter ville blive for kedelig… - Det er der ingen fare for mere!

Tillykke med Banana, hvad farver kan der komme denne gang?[/QUOTE]

[QUOTE=Cheshire;983176]Iiii, tillykke :slight_smile:

Jeg er ikke så trænet i alle burmeserfarverne endnu - er Ana lilla?
Uanset farve, så er hun i hvert fald super lækker! :D[/QUOTE]

Ja, der bliver liv og glade dage, men jeg er glad for, at jeg fik trukket Anas parring så længe, at der i det mindste bliver 8 uger mellem kuldene :smiley:

Ana er lilla og hendes kæreste er brun (og bærer både chokolade og fortynding), så der kan komme brun, chokolade, blå og lilla :slight_smile:

[QUOTE=skoglund;983188]Det er så skønt når ens egen killing får killinger,så bliver du “oldemor”:tihi:
[/QUOTE]

Ja, det kender du jo alt til, du gamle :wink: Hvor er de nyeste billeder af dine oldebørn henne :stuck_out_tongue:

      • Updated - - -

[QUOTE=skoglund;983188]Det er så skønt når ens egen killing får killinger,så bliver du “oldemor”:tihi:
[/QUOTE]

Ja, det kender du jo alt til, du gamle :wink: Hvor er de nyeste billeder af dine oldebørn henne :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Temple Bar;983190]Ja, der bliver liv og glade dage, men jeg er glad for, at jeg fik trukket Anas parring så længe, at der i det mindste bliver 8 uger mellem kuldene :smiley:

Ana er lilla og hendes kæreste er brun (og bærer både chokolade og fortynding), så der kan komme brun, chokolade, blå og lilla :)[/QUOTE]

Hun er virkelig smuk! Og det var da nogle lækre farver der kan komme ud af det match :savle: … Meeen det havde jeg nu nok skrevet uanset farverne - jeg æææælsker burmesere i alle farver, og stod det til mig havde jeg en af hver. Bliver dog mere og mere vild med blå - så er spændt på om der kommer sådan en lille en ud af det, så jeg kan savle over billederne :smiley:

Hun er bare så flot!
Jeg ser frem til at se, hvilke skønheder hun gemmer på!

Hvor spændende :smiley:

de killinger tør jeg bare slet slet ikke kigge på :ups:

Det kan jeg godt forstå :wink: Jeg er sikker på, at de bliver både grimme, dumme, farlige og ikke mindst ualmindeligt uhåndterbare :høhø::høhø::høhø:

præcis! de ord er taget lige ud af min mund :stuck_out_tongue:

nej årsagen skal findes i, at ligger der en lille fin lilla eller brun pige og råber “Piiiiaaaa” - så vil jeg ærgre mig gul og blå - for når de er 12 uger, tror jeg ikke på, at jeg har pengene endnu (december og januar er bare møgdyre måneder :S )

Det er hårdt at være t… :S

[QUOTE=PiaB;983283]nej årsagen skal findes i, at ligger der en lille fin lilla eller brun pige og råber “Piiiiaaaa” - så vil jeg ærgre mig gul og blå - for når de er 12 uger, tror jeg ikke på, at jeg har pengene endnu (december og januar er bare møgdyre måneder :S )

[/QUOTE]

Nu flytter mine killinger ikke før de er ca. 15 uger - uanset hvor de skal hen - men lad os først og fremmest se, hvad der kommer. Det kan jo være, hun laver lige så mange drenge som Fanny :slight_smile:

ja det kunne være SKØNT for mig :tihi: så kan jeg med ro i sindet sidde og nyde billederne af dem :smiley:

Åhhh “Jane” jeg forstår så godt, at du ikke kunne sige nej til den flotte Tarzan:tihi::tihi:, og ingen tvivl om, at det bliver dejlige babies I får, og da misundelse ikke er pænt,:bebe: vil jeg nøjes med: " bare det var her i huset":hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Glæder mig til, at se dem, - - men hvorfor ikke vente til 2. juledag hvor jeg har fødselsdag?

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;983295] men hvorfor ikke vente til 2. juledag hvor jeg har fødselsdag?
[/QUOTE]

Fordi hjemme hos mig bruger vi ikke længere tid end højest nødvendigt på den slags, så de kommer på dag 64 :wink: Og i betragtning af, at hun har besluttet sig for, at de skal bages på den radiator i huset, der giver mest varme, kan det endda være, de kommer før tid :tihi::tihi::tihi:

Uha du frå travlt med at slæbe foder og grus til - og den anden vej også:-)

Ja, det er dælme godt, man har mange udstillingsbakker :tihi:

Åhh glæder mig til at se hvad hun gemmer på ! :smiley: Hun ser virkelig bare rigtig dejlig ud som hun ligger der og slænger sig…