Jeg har jo idgie pilpote, hyggemoster og “det kan jeg også hjælpe med” siataleren.
Så for første gang ser jeg mig nødsaget til at efterlyse erfaringer med babyslynger som giver mulighed for at putte i men også at stikke hovedet ud for at være nysgerrig…
Det skal være egnet til at hænge om en 60kg pige på 165cm og mig på 175 og alt for mange kg.
Men vi mangler lidt en mulighed for at behage damen mens vi også kan gå rundt i huset og lave lidt.
Tænker nu også det kunne være en fedt ide til udstillinger, men hun vejer 4,6kg hvilket vi efter nytår vil igang med igen.
Vi har konstant hjælp til alt og hun bare spandt da jeg lavede en pose i den trøje jeg har på og lod damen blive i den mens/så jeg kunne få lov til at fylde nogle julekalenendere med chokolade. Idgie er mere glad for den helt tætte varmende kontakt end andre voksne siataler jeg har haft, så jeg kom til at tænke på at kia også havde siamesere med det behov, hvor en slynge gjorde en kæmpe forskel.
Jeg har også spurgt jeanette at lave en kæmpe lomme i en trøje for mig, for det tror jeg også vil tiltale damen, da man alligevel ikke kan lade vær med at ligge en hånd på hende i den, men slipper for at hun forsøger at hjælpe med det man laver
Uendelig velmenende og et reel forsøg på hjælp, men når man over 10 gange skal lede efter den dims hun ikke finder nødvendigt i det jeg laver… sukker jeg meget dybt…
Obligatorisk advarsel - specielt for katte som jo slikker pels
"Du skal dog også forholde dig kritisk til andre typer af produkter, hvor der også kan være problemer med fx kemikalieindholdet eller sikkerheden, selvom de ikke er nævnt her.
Det gælder fx tøj og andre tekstiler, som fx sengetøj, håndklæder og lignende, som vi heller ikke vil anbefale dig at købe på Temu og lignende online markedspladser, da det er produkter, der kommer i tæt eller direkte kontakt med huden og som kan indeholde uønskede kemikalier.
Selvom du vasker tøjet, er det ikke alle uønskede kemikalier, som du kan vaske ud. Det gælder fx ftalater, problematiske farvestoffer og fluorstoffer.
”Der bruges rigtig mange kemikalier i produktionen af tøj, sko og andre tekstiler. Vi ved blandt andet fra en undersøgelse af produkter fra Shein, at tøj og sko fra platforme kan indeholde skadelige kemikalier. Kemikalier, der er forbudt eller begrænset i EU - fuldstændig ligesom vi har set det for blandt andet legetøjet fra andre platforme. Tøj har vi typisk på i mange timer, og tæt på kroppen, og det kan derfor være en meget direkte udsættelse, hvis det indeholder uønsket kemi,” siger Stine Müller fra Forbrugerrådet Tænk."
Idgie har fået sin taske… den er vist værd at hænge ud i mens laura vimser og hjælper med aftensmaden… men sådan her bliver idgie klar til at komme tilbage i en udstillingshal, så glæd jer snart kommer en laura rund med idgie på mavens mens hun griner og siger nej, hvad laver du eller idgie, idgie idgie…
Det ligner idgie har en fest med den