Bad = udstil..ved jeres det

det vil jeg rigtig gerne ! :slight_smile: både med og uden et tidligere bad :smiley:

Tzari> hvilken dag regner du med at komme til Vorbasse?

Lørdag er planen. De er alle 3 vasket :slight_smile:

det er også min plan :slight_smile:
min er ikke vasket. Jeg er spændt på om du kan mærke forskel når det kommer til stykket. Men nu er Silke jo også killing, og så er hendes pels vel også en smule anderledes…

Så mange gange, har vi ikke udstillet endnu… Ana har prøvet det engang og Prinsen 3 gange…
Sjovt at din kat føler sig snydt… :smiley:

Mine NFO’er blev naturligvis altid vasket før udstilling, så da jeg begyndte at udstille burmeser, var det meget naturligt lige at vaske ham også (var jo ingen sag i forhold til de langhårede :wink: ) - og jeg tror da nok, han scorede nogle ekstra point på pelsen i forhold til de burmesere, der ikke var vasket (det var ikke så almindeligt blandt burmeserejere at vaske kattene)

Mine forbinder ikke de to ting. Da de der ikke bliver udstillet kommer også i bad, hver 6 mdr. Ellers er det næsten umuligt at holde deres pels. Ups, Lady har aldrig været i bad, men det er fordi vi ikke tør. Hun kan ikke engang tåle at se en kam, så når hun får en duller, så klipper vi den af.
Når en af mine har været i bad hvæsser de andre af den, for den stinker jo.

De er meget dygtige, Vivian. Tak for en herlig beretning. :smiley:

Jeg vasker både mine somali og mine abyer før en udstilling. Jeg synes det giver lige det ekstra for de korthårede også.