Badeællinger på vej

Tillykke med alle seks :denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark: Flot klaret af mormis :heart:

Stort tillykke med bebserne :tada::denmark::heart:

:wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu:

Tillykke med de skønne små

F*ck - hvordan kan der være meget plads i den lille kat…?? :astonished: :heart_eyes:
Tillykke med dem - både til dig og Ingrid! :+1:

1 Synes om

Tillykke med småtlingerne :grin:

Tillykke med de små

Stort tillykke med babyerne - og det er dælme en hunkat, der er værd at avle på! :hjerte: :hjerte:

Det er meget godt gået :wink: Tillykke med dem :denmark:

Jeg er selv ret imponeret. :tihi: Hun er også ret flad nu. Hun har lige støvsuget madskålen. :hjerte:

3 Synes om

Tillykke med de små blå badeællinger :flag:

Hendes mor var også ret frugtbar. Hun fik 2x 5 killinger af god størrelse og hun fødte dem også nemt.

Ingrid var dog bedre til at føde, da hun fødte de første 4 på 30 min. De sidste to kom ca. 40 min efter og på et kvarter. Killingerne var meget energiske under fødslen og også bagefter.

Det bliver underholdende, når de bliver ældre og mere mobile. :besvimer:

8 Synes om

Stort tillykke :flag: med det fine kuld. :heart: :slight_smile:

Det lyder lidt som Jools’ sidste kuld. 1 time og 10 minutter om 7 killinger.

Og jeg garanterer dig for, at du får liv i huset om nogle uger :stuck_out_tongue:

Tillykke :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

:lovelove:

14 Synes om

De er da virkelig pænt store. Hvor meget vejer de?

Åh hvor er de fine :heart: tillykke med dem.

De vejede mellem 84g og 94g, da de blev født, hvilket er normalt, men i den tunge ende. I dag 2 dage gamle vejer de mellem 96g og 120g. Drengene er bedre til at få en dievorte for sig selv. Men de tager alle sammen på, så jeg er ikke bekymret.

8 Synes om

Fine blå! :inlove: Jeg sad lige tidligere og funderede over at det må være lidt anderledes i jeres race at vente på killingerne kommer ud, for der er jo ingen spekulationer om hvilke farver der kommer :smil:

Det handler mere om køn, men det er også ret nemt at se. Deres numser er ret hårløse ved fødslen. :tihi:

1 Synes om