Badeællinger på vej

Venter på killinger… :venter:

Ingrid har termin søndag. :lovelove: Spekulerer på, hvor mange killinger hun har i maven. Hun har taget i alt 1,4 kg på og vejer nu 4,3 kg. :uha:

18 Synes om

Sikke en dejlig vom :heart: Mon ikke der kan være 6 stykker derinde :slightly_smiling_face::clap:t2:

Det er jeg seriøst bange for. :besvimer:

Jeg kan tydeligt mærke de to killinger, som ligger længst ude i hornene. De har lagt sig til rette og lader til at være en pæn størrelse.

Jeg kan ikke klage over fertiliteten i min linje. :ups: Hendes mor lavede 2x 5 store killinger, fødte uden problemer og hun havde piskefløde i mælkebaren.

Ingrid er mindre end sin mor, så jeg håber, at killingerne er mindre og så må der hellere være flere. :pray:

4 Synes om

:love: awww

Hvor bliver det spændende, Marie :smiley: :hjerte: Glæder mig til at følge med :love:

Husk nu at lære dem at snørebånd ikke må bides i :wink:

Tillykke med det :slight_smile: Bliver spændende at se hvor mange der kommer

Vi venter stadigvæk og frøkenen viser ingen tegn på at spytte dem ud… :venter:

2 Synes om

Tillykke med dem, altså når Ingrid har bagt færdig.
Godt nok noget af en vom hun har lagt sig til :wink:

Jeg gætter som altid på 9 - nogen gange har jeg ret :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Jeg har det altså virkelig en anelse underligt med, at hun hedder sådan … :slight_smile:

Resten af kuldet er også Royale med en Frederik bl.a.

Eller det er måske ikke der du tænker på?

Gætter umiddelbart på, at Ingrids associationer har et lidt mere lokalt udspring…? :sunglasses:

5 Synes om

Frøkenen er opkaldt efter Dronning Ingrid. nail

Hun hedder mest tykkemis eller gravissemissen for øjeblikket. :rolleyes:

Hun holder dog stadigvæk på killingerne. :venter:

1 Synes om

Jeg kom muligvis også til at fnise (med mundbind på og i ærmet - selvfølgelig), da jeg så at Ingrid var drægtig :tihi:

5 Synes om

Ja, der har @galath sgu’ holdt kortene tæt til kroppen…! :sunglasses:

5 Synes om

Lige den del kan jeg leve med. Det er mere, når der står ting som: Sikke en vom, Ingrid har fået! :hoho:

Sorry, Marie. Nu skal vi være ordentlige :slight_smile:

4 Synes om

Badeanden Ingrid klemte let 6 store badeællinger ud på 1½ time. Hun er en dygtig mor og er meget stolt af sine killinger.

Onkel Frederik kigger på med blandede følelser.

22 Synes om

Wohooooo, sådan Ingrid! :smiley: Kæmpe tillykke med de små :hjerte:

Tillykke med de små :heart:

Tillykke med sekslingerne - det skal nok blive et herligt hurlumhejhus om nogle uger.

Jeg skal til Kbh nogle gange i løbet af april og maj, så nu er du og de advaret :wink: