Bæklund kattehjem

Vi har jo her hjemme snakket lidt om og få en ny misling i familien efter Polly gik bort, sagen er vi har Boromir på snart 5 år en rolig kastrat der ikke er meget spræl i, samt skønne Tutsie på 7 mdr, en pige med krudt i rumpen og vi syntes det er lidt synd for Boromir som ofte må ligge krop til hendes anstrængelser for at få hans opmærksomhed, men også hende som jo mangler en legekammerat med mere fut i.

Jeg tænkte derfor på at se på internaternes sider, men kom så i tanke om Bæklund der ligger i Nordjylland og tænkte på om nogen kender stedet ? Evt nogen som selv har fået kat der igennem ?

Vi hørte jo får år siden på kat ude ved kattensværn i Aalborg, men da katten her ikke kunne komme ud og rende frit kunne vi ikke få en der fra, så tænkte om nogen kender til Bæklunds holdning omkring dette ?

Jeg har løbegård, den bruges dog pt. kun af hunden da Boromir ikke gider være ude og har ikke prøvet med Tutsie da jeg egentlig syntes det er helt fint de kun er indekatte.

MVH
Gitte

Tag du trygt op til Bæklund…det er verdens braveste mennesker. :rock:
Hils dem mange gange :pote:

Jamen det vil vi gøre så, skal nok hilse dem deroppe, har jo kigget på deres side flere gange i dag, der er nemlig en rigtig smuk misling som bare er sneget sig ind i både mit og gemalens :hjerte:

MVH
Gitte

SUPER…du bliver ikke ked af dit valg :thumbup:
Det er SÅ fedt et lille sted :ok: