Tak for alle tips!
Nu er jeg ved at læse brugsforvirringen, og den er en ægte af slagsen… 
Der er en række ting, som er anderledes end vanlig bagning - bl a kan man åbenbart ikke bruge en hel del korn og gryn, hvis man bruger timer til morgenbrød…:? Og man skal bruge tør-gær - that was new!
Til gengæld praler den af at have særskilte yoghurt-bægre 
Men jeg skal nok få skovlen under den!
Hæ, mht Aldi har jeg det omvendt:
De har som oftest et godt udvalg af frugt og grønt, i god kvalitet og til meget lave priser ifht Brugsen, Irma og Netto.
Brød-udvalget er begrænset, men efter som det i det seneste halvår generet er faldet til det halve udbud til den dobbelte pris, så er de ikke blandt de ringeste - derfor bagemaskinen.
Div. frugtjuice i karton koster også det halve af dem i æ Bruws’ køledisk.
Stort vin-udvalg, og excellente mini-flasker af rød- hvid- og rosé-vin til skovturen eller togturen (årh maaaan, Lis Missebo og mig på Struer-togt: Skåål, og så grinede vi! Hun forstår at nyde livet!)
Lavkalorie - helt i bund - remoulade, der smager ligeså godt som alle de fuldfede eller “snyde-light” (med en fedtprocent på 18!) - udmærkede, og meget billige frosne Pizza Margherita, som man så selv kan smække champignons, peberfrugt, løg, mager reven ost på. Convenience food, go Aldi.
Små snack-pizzaer både med og uden kød også.
Flaskefløde 8%, Leises favorit, koster så lidt!
Det siges, at de har nogle glimrende silde-fileter med ben, som katte elsker…
Og så Lux, naturalmente.
Joh, IMHO er der ingen grund til ikke at handle i Aldi. De er som regel flinke og hyggelige, jeg foretrækker langt Aldi for f eks Fakta!
Den bagemaskine skal altså i gang. På trods af de tidligere fiaskoer med Aldi-køkkenmaskiner smøger ærmerne op