Balder fryser

[QUOTE=Kiwa;953319]Er jeg den eneste der tænker, at man kunne lægge missen ind på sin egen krop? (bryst/mave) Altså tæt på egen krop, så man er sikker på, at temperaturen er konstant omkring missen samtidig med, at man kan holde tæt øje med vejrtrækning, reaktioner osv.

Kan være det virker overdrevet, tidskrævende og måske helt unødvendigt. Men en varmedunk, tæpper osv, svinger vel i temperatur osv. tænker jeg?

Håber den lille fyr :hjerte: nu er ved, at være nogenlunde oppe på dupperne igen.
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Det virker ihvertfald rigtig godt.
Jeg gjorde det med en killing efter sterilisation. Ind på maven og på med en fleece-trøje og så lå vi på sofaen :slight_smile: Hun holdt varmen, og jeg fik alt serveret, for " jeg ligger jo her og kan ikke rejse mig":tihi:

[QUOTE=Kiwa;953319]Er jeg den eneste der tænker, at man kunne lægge missen ind på sin egen krop? (bryst/mave) Altså tæt på egen krop, så man er sikker på, at temperaturen er konstant omkring missen samtidig med, at man kan holde tæt øje med vejrtrækning, reaktioner osv.

Kan være det virker overdrevet, tidskrævende og måske helt unødvendigt. Men en varmedunk, tæpper osv, svinger vel i temperatur osv. tænker jeg?

Håber den lille fyr :hjerte: nu er ved, at være nogenlunde oppe på dupperne igen.
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Nej, det er du såmænd ikke - men når jeg har haft katte i narkose, foretrækker jeg at de er isoleret fra de andre katte til de er helt friske og opfører sig ‘normalt’ (set med de andre kattes øjne) samt hørmen af dyrlæge er helt væk, og det er altså ikke altid jeg lige gider gå i seng kl. 16 :slight_smile: (mine isoleres i soveværelset, hvor der sådan set kun er en seng … pænt kedeligt at ligge dér i tiiiiiiiimevis med en sovende kat)

Håber den “lille” smukke dreng har fået det bedre!!

Lille søde Balder er næsten sig selv igen.
Lidt mat i koderne, men ved godt mod :slight_smile:

Druesukkervand kan give en kickstarter. Især killinger går sukkerkolde

[QUOTE=PiaR;953474]Lille søde Balder er næsten sig selv igen.
Lidt mat i koderne, men ved godt mod :)[/QUOTE]

Hvor er det godt!!

[QUOTE=PiaR;953474]Lille søde Balder er næsten sig selv igen.
Lidt mat i koderne, men ved godt mod :)[/QUOTE]

Det jeg bare rigtig glad for at læse :slight_smile:

Det er godt at høre Pia :slight_smile:

Bette Balder :hjerte: Super dejligt at han er ved at være sig selv igen med din og mor Snus’ hjælp :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;953474]Lille søde Balder er næsten sig selv igen.
Lidt mat i koderne, men ved godt mod :)[/QUOTE]

Hvor dejligt at høre, da jeg fik mine killinger neutraliseret var de super friske ved 17-18 tiden :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;953474]Lille søde Balder er næsten sig selv igen.
Lidt mat i koderne, men ved godt mod :)[/QUOTE]

Dejligt han har det bedre. Næste gang så bed dyrlægen om at beholde killingerne lidt længere tid evt :smiley: det må ikke være rart for dig at sidde og være bekymret for de små jo.

God bedring med smuksakken :slight_smile:

Balder er frisk og fræk igen :slight_smile:

Han kom med hjem så hurtigt pga afstanden til dyrlægen, og jeg kan kun give mig selv skylden for at han blev kold.
Jeg skulle have lagt ham på varmepude med det samme i stedet for at regne med at gulvvarmen i badeværelset var nok :frowning:

[QUOTE=PiaR;953638]Balder er frisk og fræk igen :slight_smile:

Han kom med hjem så hurtigt pga afstanden til dyrlægen, og jeg kan kun give mig selv skylden for at han blev kold.
Jeg skulle have lagt ham på varmepude med det samme i stedet for at regne med at gulvvarmen i badeværelset var nok :([/QUOTE]

Det ku du ikke vide søde Pia :slight_smile: han har det godt. Og det er det der betyder noget :smiley:

Tak May :slight_smile:

Lige nu ligger han (igen igen) og varmer næse på Snus’ mave.
Sammen med Cikke og Røsse :wehuu:

[QUOTE=PiaR;953682]Tak May :slight_smile:

Lige nu ligger han (igen igen) og varmer næse på Snus’ mave.
Sammen med Cikke og Røsse :wehuu:[/QUOTE]

Fantastisk :wehuu: Dejligt de kan putte sådan. Røsse er da lidt af et pattebarn :smiley:

De ligger mast sammen i en stor transportkasse og smasker og spinder så det runger.
Røsse er en igle med babsevelcro på snuden :smiley:

Pia, hvor lang tid lod du ham faste inden narkosen?

Mine killinger har altid kun fastet max 3 timer (uden mad, men vand hele tiden) og de fleste gange slet ikke.
Jeg har ventet på klinikken og fået dem med hjem, når de var vågnet efter ca. en times tid, og de var helt friske med det samme.

[QUOTE=Mega;953749]Pia, hvor lang tid lod du ham faste inden narkosen?
[/QUOTE]

Hmm, fra omkring kl 01.
Klinikken sagde uden mad men med vand fra midnat.

[QUOTE=PiaR;953793]Hmm, fra omkring kl 01.
Klinikken sagde uden mad men med vand fra midnat.[/QUOTE]

Det er standard de siger det - og med voksne katte gør jeg det også.
Killinger har bare ikke godt af at faste så længe, så der lader jeg maden stå fremme om natten.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;953795]Det er standard de siger det - og med voksne katte gør jeg det også.
Killinger har bare ikke godt af at faste så længe, så der lader jeg maden stå fremme om natten.[/QUOTE]

Nu bliver det en god dag i dag - jeg har allerede lært noget :slight_smile: