nu lavede jeg her den anden dag en fødsels tråd da Tawana fødte sine 5 killinger. De sidste par dage er de 5 dog blevet til 3. Den sorte og den den sort tabby overlevede desværre ikke.
men i skal ikke snyde for billeder
den første balineser pige
den anden balineser pige. Lige nu kan jeg kun sige at deres maske farve ikke er ens. Brun og chokolade er det sikkert de kan være men der er også mulighed for blå og lilla (tror dog ikke den er lilla). Men der er selvfølgelig også chance for tortie, så mulighederne er mange, men jeg tror ikke på de får samme farve
og sidst men ikke mindst en rød tabby dreng (enten spottet eller markrel)
Jeg er imponeret! Hvordan pokker kan du se farveforskel på de to - for mig at se - totalt hvide killinger:? Ved nærmere granskning kan jeg måske ane et let farvning af ørespidserne:S
prøv at kigge på deres næser. Der er en lille smule farve forskel, men der er ikke meget forskel så lige nu tror jeg at nr 1 er brun masket (sort) og nr 2 enten er blå eller chokolade
Jeg kan heller ikke se forskel - jeg er dybt imponeret over at folk kan det. Vores mentor kunne fx se at Viggo var blåmasket… Vi gloede og gloede foto - og ja i dag kan vi godt se hun havde ret:-) Men for mig ser de helt hvide ud:-)
Jeg har en svaghed for balinesere! Det er nok en af verdens smukkeste katte
Man kan sagtens se forskel på de to “hvide” - den første ser en del mærkere ud både på ører og snude. Men om den så bli’r brunmasket eler ej ved jeg ikke nok om dem til at kunne sige Vi fik jo kun én siameserkilling i sin tid, men han blev meget hurtigt mørk dér. Han skulle forestille at være blåmasket (ifølge opdrætteren af hans forældre) men han var nu så mørk at jeg altid senere har været meget i tvivl.
Den nederste blå - og den øverste noget mørkere - brun eller chokolade. Kan de evt. blive tabbymaskede? Synes de har en stribe over øjet, og der er “noget” under næsen - men det er måske lyset…
Vinder man en, hvis man har ret?
Pjat. De er dejlige! alle sammen. Glæder mig til flere billeder.
Camilla, jeg er lige så imponeret af at du kan se forskel på alle de ens blå dyr
Hvorfor tror du, jeg så ofte bruger forskelligt farvede halsbånd til mine killinger:?:høhø: De voksne er nemmere at kende forskel på, bl.a. på temperament og adfærd;)