Bambina fylder 14 år

Bambina fylder 14 år i dag! :smiling_face_with_three_hearts:
Det havde jeg ikke troet og turdet håbe på, med hendes helbredsproblemer, at hun ville blive så gammel :klappekat:
Hun er blevet lidt mølædt at se på og hun sover meget, men hun spiser fint og har stadig øjeblikke hvor hun tror hun er en killing og ser rigtig slem ud … men de kommer ikke så tit længere.
Plage om godbidder kan hun stadig finde ud af og de falder nok også lidt oftere, nu om dage :ups: (@Dorthe_R … hun kan rigtig godt lide sin fødselsdagsgave :yum:)
Ville ønske Bøllen stadig var her … :pleading_face:

#denrødhåredehystade

22 Synes om

Stort tillykke, smukke Bambina :heart_eyes: :ballon: :tillykke:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Stort tillykke med fødselsdagen Bambina :love: :tillykke:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: til dejlige Bambina. :thumbup:

1 Synes om

Stort tillykke søde skat :hjerte:

Det er svært at tro, at du allerede er blevet SÅ voksen, men jeg er glad for, at du stadig holder både mor og de andre katte i ørerne :stuck_out_tongue:

Jeg håber, du bliver møgforkælet på din specielle dag :sunglasses: :heart_eyes: :cake:

1 Synes om

Stort tillykke til smukke Bambina, med de 14 år.

:flag: :tillykke: :flode1: :klappekat: :hjerte:

1 Synes om

Tillykke :denmark: Det er altid dejligt, når de overrasker positivt med alderen

1 Synes om

Et stort tillykke :flag: til rigtig flotte Bambina, :blush: og tillykke :flag:dig med du har hende.

Til dig for savnet med Bølle :kram:

Med venlig hilsen

@Skattekat historien bag Bambina og Bøllen, du skriver jo

Er der her en sted, undskyld jeg spørger undskyld jeg er nysgerrig

1 Synes om

Tillykke til smukke Bambina
:flag: :flag: :flag:

1 Synes om

Bambina med sine fødselsdagsgaver :yum:

19 Synes om

Bambina og Bølle-Bjørn (og deres to søskende, Garfield og Frk. Flamme) blev født hos mig af en tilløberkat, der hvor jeg boede tidligere.
Det var jo slet ikke meningen, at jeg skulle beholde nogen af dem … :flojte:
Men Bambina var meget sky som killing og jeg følte ikke, jeg kunne sælge hende, hvis hun aldrig kom ud af sin skal … jeg vidste godt at jeg ville elske hende lige så højt alligevel, så derfor besluttede jeg at beholde hende.
Bøllen charmerede sig ind i mit hjerte allerede som helt spæd killing og jeg kunne ikke bære, at han skulle flytte … der var dog to hjem på et tidspunkt, hvor jeg var villig til at gi’ afkald på ham, men de sprang heldigvis fra, begge to :hjertehop:
Her er et billede af alle 4 killinger, fra de gik i vuggestue … Bambina er den røde killing i bagenden af vuggen:

12 Synes om

:tak: @Skattekat for fortælling :heart_eyes: sikke en dejlig fortælling om dem. Jeg forstår godt du vil beholde dem, de lande jo lige i den bedste smørhul

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ja ja, når du siger det… så sidder jeg her én gang. :smile:
Tillykke til rødtoppen :smile:

2 Synes om

Tænker også, at begejstringen ser ud til at være behersket - så få dem dog lukket op, kvinde…! :smirk_cat:
Tillykke med hende! :flag: :thumbup:

5 Synes om

:tillykke:
til smukke Bambina, håber hun holder et godt stykke tid endnu, og lov mig at nyde hvert eneste øjeblik :hjerte:

1 Synes om

Tillykke med hende :heart:

1 Synes om