Bamse du er min stjerne :(

:kram: :trøste: :lys:

kram

:kram:

:kram:

:lys:
Det gør mig umådeligt ondt for dig, Blancka.
:kram:

:kram:

:lys:

:kram:

:kram:

:lys:

Hvor er jeg ked af at læse det, og at det skulle ske på den måde. Det gør mig virkelig ondt

:lys:

Sikken en forfærdeligt ubehagelig oplevelse. Godt for Bamse at du dog var hos ham og kunne tage dig af ham og berolige ham så meget som det nu var muligt. Det gør mig rigtig ondt :kram:

Hvil i fred, Bamse - du var en stor personlighed i en lille krop
:rip:

:kram:

God rejse Bamse :lys:

Det gør mig så ondt…og jeg har tænkt på dig hele aftenen :hjerte:
Ingen kan være i tvivl om hvor højt du elskede din dejlige Bamse…og om hvor meget du frygtede at miste den dejligste Bamse :hjerte:
Bamse kunne ikke have haft en bedre ejer end dig

Idag har været op og ned. Når jeg har mit hoved fokuseret på andet har jeg det godt.
Når jeg er alene med mine tanker tuder jeg :frowning:

Min niece har tegnet mig en tegning.
Hvor jeg går en sidste tur med Bamse. og en masse hjerter fordi jeg elskede Bamse så højt og et hjerte lige midt i min krop fordi det er der jeg altid vil have Bamse.
(Min nieces ord. Hun er 5 år skønne pige)

Hendes søster har været med til at pynte Bamses grav idag. 3 år.

Begge ting gør mig utrolig glad og ked af det på samme tid.
Det er dejligt at blive tænkt på.

:kram:

Hvor er det bare en skøn tegning, din niece har lavet. Hvis den fik dig til at stortude, er det helt forståeligt. De forstår rigtig meget, de små mennesker :hjerte:

Tak for alle jeres kram. Det har varmet meget.

Mine niecer er fantastiske, sku svært ikke at bryde ud i gråd :slight_smile: Måtte bare sluge en stor klump.

Det går nok lidt tid. For det føles ikke helt rigtig herhjemme endnu.
Jeg holder meget af Trille, men Trille og jeg har ikke det bånd som Bamse og jeg havde.
Min plan er her til sommer at begynde til hunde træning med Trille for begyndere og forhåbentlig få lavet lidt “team building”

God rejse til Regnbuebroen søde Bamse, jeg vil savne at høre historier om dine eventyr og se billeder af dit glade ansigt :lys:

Blancka, jeg er ked af at jeres farvel blev så pludseligt og dramatisk. Men du var der, sammen med din dejlige hund hele vejen og det har han kunnet mærke, det er jeg sikker på :kram:

Det gør mig frygtelig ondt :(er sikker på at bamse vidste hvor højt du elskede ham :kram:

:hjerte::rip:

Du var der for Bamse og det viste han

Det gør mig virkelig ondt