Bamse er væk - Slangerup/Kvinderup

Min elskede Bamse er løbet væk 22 oktober 2021 fra Kvinderupvej 22A-Kvinderup/Slangerup.

Han er sort med lidt hvidt på maven-Han har et knæk på halen, som man mærker når man ager ham. han er 7,5 år-Han lystre sit navn.

Han er voldsomt savnet, og efterlyst på hele Facebook, samt hos dyrenes beskyttelse/Falck og alle andre efterlysnings sider på Internettet.

Han kan have søgt mod omkring liggende gårde i omegnen, eller i en lade, hvor han kan få varme.

2 Synes om

:kryds: masser af :kryds:, for bamse kommer hjem

Med venlig hilsen beimis ejer

Det er også god ide at lave papir flyer og dele rundt til alle naboer i et par km omkreds. Bank på og giv den til folk.
Håber Bamse kommer retur.

3 Synes om

Enig ud i en radius af mindst 5 km og dele flyer med billed og information om chip og evt øremærke ud.

Samt er du på face, så lav efterlysninger i alle lokale grupper

2 Synes om

Alt er gjort!!

2 Synes om

H Orsan vedhæfter jeg billeder af min kat til mit opslag??

Der er en rigtig fin guide her :slight_smile: https://kattegale.dk/t/howto-sadan-laver-du-indlaeg/235779

1 Synes om

Tak det lykkedes

1 Synes om

Hej Majer,
er der mulighed for at Bamse er kommet ind i en håndværkerbil? Jeg har en tilløben kat, der minder meget om din. Jeg kan ikke finde ud af at uploade billeder, men kig evt på min fremlysning via kattens værn; Efterlyste & fundne katte | Kattens værn.
Vh Jannie Falck

Kære Jannie. Jeg har skrevet en mail til dig!! Her er mit nummer 29179802

Det ligner Bamse 100% kan du mærke om han har et knæk på yderste del af halen, når du ager ham??? Han er hvid på maven!! Han lystrer sit navn. Han nåede ikke at blive øremærker eller chippet;((( Han er efterlyst over alt. Kærligste hilsner Majbritt/ [email protected]