Bamse har fødselsdag :)

Tænk sig nu er Bamse 2 år, og det er bare gået fluks ad sted :slight_smile: vi knuselsker ham i familien…nå ja nok især mig, for det er bare min kat. Jeg er faktisk den eneste han rigtig gider at snakke med og KUN når det passer ham. En meget selvstændig herre er han, men ikke sur, blot reserveret…på den lækre måde :slight_smile:

Billederne har I set før, men har ikke liiiige fået taget et split nyt foto af ham…det må komme…det første billede er han kun 3 mdr :slight_smile:

Han har stadig de smukkeste grønne øjne :slight_smile: Må han holde i mange, mange år fremover!
VH
Susanne

Jeg er så vild med dette billede, det grønne står så flot til hans øjne. :thumbup: :hjerte:

Stort tillykke til Bamse! :flag:

Han ser virkelig flot ud i sin smukke blå smoking. :wehuu:

Tillykke med fødselsdagen, lille Bamse. Dig har din mor været rigtig heldig med… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tillykke med dagen Bamse.:føzda: Jeg håber din mor forkæler dig efter alle kunstens regler…

Tillykke med fødselsdagen lille Bamse med de smukke øjne :fløde::tillykke::playkitty1::tillykke::tænkekitty::tillykke::flag:

Stort tillykke til Bamse med de 2 år. :flag:

Jeg har altid syntes, han er en usædvanlig lækker kat, han er så flot med blå pels og de grønne øjne. :hjerte:

Ej, hvor er I søde :slight_smile: Så er der friske foto af fødselsdagskatten :slight_smile: taget med min Iphone…