Den lille frøken Ana Banana har længe haft et meget nært forhold til den gule banan, jeg i tidernes morgen har købt hos Ann-Dorrit. Der var engang, der var catnip i, men det er længe siden.
Som I kan se, er den stadig meget farlig og skal nedlægges grundigt :D:D
Asani har jo øget sin vægt med omkring 50% i de to måneder, jeg har haft ham. Jeg kan forestille mig, det bliver noget af det samme med Ana i perioden mellem Fredericia og Haderslev? Hun er i hvert fald blevet stor. Til gengæld kan jeg slet ikke se, at Asani har forandret sig :høhø:
Jeg har også hørt, at sådanne bananer kan udvikle sig til at skyde med laser ud af deres bananskræl, så det er godt, at Ana forstår, at udrydde dem/holde dem nede, så de ikke udvikler sig for meget. Herhjemme har vi problemer med orange blæksprutter med fangarme. De er også ret farlige, kan jeg love dig for.
Jo, det passer nok meget godt, at hun har vejet omkring 2 kg i Fredericia - så lige knap 50% Men hun var også stor allerede dengang, så stigningsprocenten falder jo stille og roligt.
Jeg glæder mig til at hilse på både dig og Asani i Haderslev, for ham har jeg jo slet ikke set IRL
[QUOTE=Temple Bar;610361]Jo - nu to måneder senere og næsten lige så stor som mor (2,75 kg forleden dag)[/QUOTE] Hold da op det er gået stærkt. Men de vokser jo også med lynets hast sådan nogle små banditter, eller skulle jeg mon sige bananer