Bananer i sengen - dog ikke i pyjamas ;)

Den lille frøken Ana Banana har længe haft et meget nært forhold til den gule banan, jeg i tidernes morgen har købt hos Ann-Dorrit. Der var engang, der var catnip i, men det er længe siden.

Som I kan se, er den stadig meget farlig og skal nedlægges grundigt :D:D

hvor er hun fin - og super banandræbende tydeligvis :høhø:

Hvor er hun bare fin -og sikke da en farlig banan!

Det er vel ikke den lille fine killing, som du gik rundt med i Frederikshavn til “Vild med dyr messen”?!

åårh hvor er hun altså fin<3

Jo - nu to måneder senere og næsten lige så stor som mor :smiley: (2,75 kg forleden dag)

Hold da maule, hvor får den tærsk :høhø:

Hun er superskøn, og tydeligvis meget optaget af sit forehavende :inlove:

Den ser meget meget farlig ud… så selvfølgelig skal den da ha’ nogle tæsk :stuck_out_tongue:

Jeg glæder mig til at se hende igen i Haderslev :hjerte:

Asani har jo øget sin vægt med omkring 50% i de to måneder, jeg har haft ham. Jeg kan forestille mig, det bliver noget af det samme med Ana i perioden mellem Fredericia og Haderslev? Hun er i hvert fald blevet stor. Til gengæld kan jeg slet ikke se, at Asani har forandret sig :høhø:

Jeg har også hørt, at sådanne bananer kan udvikle sig til at skyde med laser ud af deres bananskræl, så det er godt, at Ana forstår, at udrydde dem/holde dem nede, så de ikke udvikler sig for meget. Herhjemme har vi problemer med orange blæksprutter med fangarme. De er også ret farlige, kan jeg love dig for. :uha:

Jo, det passer nok meget godt, at hun har vejet omkring 2 kg i Fredericia - så lige knap 50% :slight_smile: Men hun var også stor allerede dengang, så stigningsprocenten falder jo stille og roligt.

Jeg glæder mig til at hilse på både dig og Asani i Haderslev, for ham har jeg jo slet ikke set IRL :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;610361]Jo - nu to måneder senere og næsten lige så stor som mor :smiley: (2,75 kg forleden dag)[/QUOTE] Hold da op det er gået stærkt. Men de vokser jo også med lynets hast sådan nogle små banditter, eller skulle jeg mon sige bananer :tihi:

Intelligente katte keder sig aldrig… :smiley:
Hvor er hun skøn, den Ana:hjerte: