Banner?

Jeg er blevet anbefalet at lave et banner med stamnavn og link til hjemmeside, men har ingen idé om hvordan jeg bærer mig ad… jeg er nok ikke den skarpeste i den slags :? Faktisk er jeg SÅ lidt skarp, at spørgsmålet ikke engang kun går på hvordan jeg får lagt det ind, men hvordan jeg laver et? Det skal nok i mit tilfælde bare være simpelt uden billeder og for meget gejl… ved jeg spørger dumt, men den slags laver man vel ikke i Word :?

jeg håber i vil komme med gode fif og bære over med mine manglende kreative (og IT) evner - her skal det virkelig skæres ud i pap :tihi:
Jeg har også lagt mærke til at flere af jer har “hilsen XXX” nederst, men det må vel foregår samme sted hvor man lægger banneret ind?

På forhånd tak for hjælpen :slight_smile:

Jeg googlede: Create banner.
Her kom denne side frem http://banner.fotor.com/

Den er meget let at arbejde med. Det her tog vel kun et par min. at lave.
Okay, så kan man diskutere, hvor kreativt det er :høhø: men det er der, og det var let at lave.

Tænk sig, det tror jeg faktisk godt jeg kan finde ud af. Stort tak for linket!!

[ATTACH=CONFIG]91737[/ATTACH]

Det ser dog noget længere ud, end det må være herinde…

Der er forskellige størrelser at vælge imellem Rikke :slight_smile:
Hvis du kan huske den tilladte størrelse, vil du så skriv den (eller lige smide en info. til, hvor det kan findes). Det tror jeg vil være en stor hjælp for TS.

Jeg kan ikke finde, hvor det står skrevet :frowning:
Men mener et banner max må være 60000 pixels - ret mig gerne hvis jeg husker forkert

Det findes ved at gange længde og højde med hinanden - tallet skal så ligge under 60000 :slight_smile:

[QUOTE=PivC;1175347][/QUOTE]

DET kalder jeg service - tusind tak :slight_smile:

Når det nu er for stort, vil jeg gå ind og lave et mindre i samme stil :slight_smile:

Tusind tal for hjælpen - nu har jeg rodet lidt rundt med det, og håber det virker :wink:

Og sørme om ikke også linket virker - så HAR jeg lært noget nyt idag :slight_smile:

Superflot :thumbup:

Og hvis du vil have med venlig hilsen (eller lignende) under alle dine indlæg, sætter du det bare ovenover banneret, så kommer det med hver gang :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;1175413]Superflot :thumbup:

Og hvis du vil have med venlig hilsen (eller lignende) under alle dine indlæg, sætter du det bare ovenover banneret, så kommer det med hver gang :D[/QUOTE]

Tak - det var godt jeg havde så fint et eksempel fra Camilla :slight_smile: Gud, ja, havde allerede glemt den del igen - det tilføjer jeg lige med det samme, tak :slight_smile:

Det ser godt ud men er for langt.
Der hvor man lægger det ind står der nedenunder at det må max være 600 px langt, ELLER max 300 px højt.
Ialt må det være 60000 kvadrat px.

[QUOTE=HeroldDesign;1175426]Det ser godt ud men er for langt.
Der hvor man lægger det ind står der nedenunder at det må max være 600 px langt, ELLER max 300 px højt.
Ialt må det være 60000 kvadrat px.[/QUOTE]

Åh nej, er det rigtigt? der hvor jeg lavede det valgte jeg 100 i højde og 600 i længde, som er det der står i retningslinjerne. Noget må være gået galt

Det er 728 x 96

Laver lige et test her på det nye - som forhåbentlig er mindre

:thumbdown:Hmm… næ det er samme størrelse… virkelig underligt for jeg vælger 100 * 600 :?. Nå, op på hesten igen.

Hvis det ikke lykkes for dig, så sig til, så kan jeg gøre det for dig i aften når jeg er ved pc’en :slight_smile:

:høhø:Nu tror jeg fandt ud af hvor fejlen lå - og NU skulle den gerne være der