Banshees nye lillesøster

Min yndlingsfarve hos burmeseren er og bliver lilla og det er derfor ganske logisk, at jeg nu tilføjer endnu en brun pige til flokken :tihi:

:tihi:
Men hun er skøn og har en spændende stamtavle, så den lilla må komme en anden dag

Så nu skal jeg “bare” se, om jeg kan finde på et navn til hende. Denne gang skal jeg ikke kun opfylde mine egne krav, men også opdrætterens, så det bliver lidt af en udfordring

Hvor er hun kær :inlove:

Hold nu op hun er da noget af det sødeste jeg nogensinde har set! Skidt pyt med at farven så er forkert :wink:

Enig :smiley: Og der ligger både chokolade og lilla i stamtavlen, så der er jo et lille håb om bærerstatus :slight_smile:

hun er så fin :smiley:
hun skal nok blive en god lillesøster :smiley:

Hvor er hun sød og fin:hjerte: Tillykke med familieforøgelsen:-)

Åhhhrrw! :smelter:

Glæder mig til at møde hente på et tidspunkt :hjerte:

:smiley: Hold dog op en bette fin frøken :wehuu:

Jeg går absolut også ind for farveblindhed :thumbup: :ups:

Hvor er hun fra? :slight_smile:

Hvor er hun fin :inlove: Hende glæder jeg mig til at se mere til :høhø:

Så fin og yndig hun er :wehuu:

Hvor er hun bare super fin :hjerte:

Udlandet :stuck_out_tongue:

Hun er bare noget af det mest yndige jeg længe har set. Og sikke en haleføring…en bette radiobil, er hvad hun er:tihi:

Ja, når man ikke er ældre end 4½ uge, er det vigtigt at have en effektiv balancestang :smiley:

:wehuu: så yndig

Wauwwww …Hun er skisme da en lækkermås :slight_smile:
Tillykke med skønheden :slight_smile:

TILLYKKE !!! og Mette med det udseende er farven den mindste del !! :smiley: Hvor er hun smuk, flot flot type:smelter: og må man få, at vide hvor hun kommer fra:?

et kaldenavn  kan du, jo atid  finde :thumbup:

Glæder mig til, at følge kønheden

Cats og onn

Indtil videre holder jeg kortene lidt ind til kroppen i forhold til, hvor hun kommer fra, men hun er amerikansk traditionel burmeser på den ene side og amerikansk traditionel bombay på den anden side, så hun er første del af mit udkrydsningsprogram :slight_smile:

Som kaldenavn skulle det ikke undre mig, om hun ender med at hedde enten baby eller baby-baby - jeg er ikke ligefrem berømt for variation på det punkt :stuck_out_tongue: Det er stamtavlenavnet, jeg har fået som udfordring :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;1203862]Indtil videre holder jeg kortene lidt ind til kroppen i forhold til, hvor hun kommer fra, men hun er amerikansk traditionel burmeser på den ene side og amerikansk traditionel bombay på den anden side, så hun er første del af mit udkrydsningsprogram :slight_smile:

Som kaldenavn skulle det ikke undre mig, om hun ender med at hedde enten baby eller baby-baby - jeg er ikke ligefrem berømt for variation på det punkt :stuck_out_tongue: Det er stamtavlenavnet, jeg har fået som udfordring :)[/QUOTE]

Næææ… Endnu en Baby :tihi: Du må kalde hende Bombaby :smiley: Så er der der LIDT forskel :wink: