Min yndlingsfarve hos burmeseren er og bliver lilla og det er derfor ganske logisk, at jeg nu tilføjer endnu en brun pige til flokken
Men hun er skøn og har en spændende stamtavle, så den lilla må komme en anden dag
Så nu skal jeg “bare” se, om jeg kan finde på et navn til hende. Denne gang skal jeg ikke kun opfylde mine egne krav, men også opdrætterens, så det bliver lidt af en udfordring
TILLYKKE !!! og Mette med det udseende er farven den mindste del !! Hvor er hun smuk, flot flot type:smelter: og må man få, at vide hvor hun kommer fra:?
Indtil videre holder jeg kortene lidt ind til kroppen i forhold til, hvor hun kommer fra, men hun er amerikansk traditionel burmeser på den ene side og amerikansk traditionel bombay på den anden side, så hun er første del af mit udkrydsningsprogram
Som kaldenavn skulle det ikke undre mig, om hun ender med at hedde enten baby eller baby-baby - jeg er ikke ligefrem berømt for variation på det punkt Det er stamtavlenavnet, jeg har fået som udfordring
[QUOTE=Temple Bar;1203862]Indtil videre holder jeg kortene lidt ind til kroppen i forhold til, hvor hun kommer fra, men hun er amerikansk traditionel burmeser på den ene side og amerikansk traditionel bombay på den anden side, så hun er første del af mit udkrydsningsprogram
Som kaldenavn skulle det ikke undre mig, om hun ender med at hedde enten baby eller baby-baby - jeg er ikke ligefrem berømt for variation på det punkt Det er stamtavlenavnet, jeg har fået som udfordring :)[/QUOTE]
Næææ… Endnu en Baby Du må kalde hende Bombaby Så er der der LIDT forskel