Bare rolig

Ih altså. Jeg kan forstå på det hele at jeg er “blevet væk”?
Det er jeg ikke, jeg er lige her :grinning:

Men jeg har holdt en lille pause fra KG af helt egoistiske årsager, nemlig at jeg er sur og skuffet og ØV! - over at jeg ikke kan få fri næste weekend og derfor ikke kan komme med til Hedensted :frowning:

Og hver gang jeg så nogen der glædede sig - helt naturligt - blev jeg endnu mere ØV ALTSÅ G

Så det er det der er galt. Jeg er hverken gået min vej, blevet bannet eller er syg. Jeg er bare Trekkie Tre År der surmuler lidt i et hjørne :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1165732]Ih altså. Jeg kan forstå på det hele at jeg er “blevet væk”?
Det er jeg ikke, jeg er lige her 

Men jeg har holdt en lille pause fra KG af helt egoistiske årsager, nemlig at jeg er sur og skuffet og ØV! - over at jeg ikke kan få fri næste weekend og derfor ikke kan komme med til Hedensted :frowning:

Og hver gang jeg så nogen der glædede sig - helt naturligt - blev jeg endnu mere ØV ALTSÅ G

Så det er det der er galt. Jeg er hverken gået min vej, blevet bannet eller er syg. Jeg er bare Trekkie Tre År der surmuler lidt i et hjørne ;)[/QUOTE]

& det må man også godt :smiley: :kram: til dig for at gå glip af noget du gerne vil.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1165732]Ih altså. Jeg kan forstå på det hele at jeg er “blevet væk”?
Det er jeg ikke, jeg er lige her 

Men jeg har holdt en lille pause fra KG af helt egoistiske årsager, nemlig at jeg er sur og skuffet og ØV! - over at jeg ikke kan få fri næste weekend og derfor ikke kan komme med til Hedensted :frowning:

Og hver gang jeg så nogen der glædede sig - helt naturligt - blev jeg endnu mere ØV ALTSÅ G

Så det er det der er galt. Jeg er hverken gået min vej, blevet bannet eller er syg. Jeg er bare Trekkie Tre År der surmuler lidt i et hjørne ;)[/QUOTE]

Synd du ikke kunne få fri:trøste:. Men rart at se du er her endnu :).
Og så har jeg åbenbart en dag i dag, hvor jeg bakker snagvendt: For da jeg så du havde skrevet et indlæg, tænkte jeg “Stib og Evie” :tihi:. Måske jeg også kun er tre år.

Well… Stevie bliver kaldt Stib ret meget herhjemme L Ibogstib når det er dem begge to der laver ballade (og det er det som regel…)

Ha ha ha … Så har det da bare været tankeoverførsel, i stedet for bagvendt snak:klapper:.