Bare så ked

Gitte - Øv for pokker. Det var da også en tidligt alder at få det i, stakkels lille skind.

:kram:

Åh den tråd skærer mig helt ind i hjertet. Sender dig en masse varme tanker!

forstår dig så godt, det er frygteligt at skulle sige farvel til en god ven
:kram:

Kære Gitte.

Man glemmer dem aldrig.

Til dig fra mig…:klappekat::stjerner:

Tusind tak skal i have. Har det virkelig skidt i dag, min depression er vendt tilbage men heldigvis har jeg haft en god snak med min psykiater i dag som er en god støtte og har jordens dejligste 3 unger, så nu venter jeg bare med længsel på manden vender hjem i morgen.
I dag har jeg og Linea plantet små lilla blomster ude ved tutsie og det hjalp lidt og sidde der og bare mindes den lille trold.

Kram

Åh hvor gør det mig ondt. Jeg havde det på samme måde da jeg mistede min første Burmeser. Hun fik konstateret sukkersyge ret langt inde i forløbet. Selvom jeg prøvede at give hende diæt mad til sukkersygekatte ,gik det kun ned ad bakke og jeg måtte tage den tunge beslutning og få hende aflivet. Jeg elskede hende rigtig højt og fik hende kremeret. Jeg har endnu efter 6 år ikke været i stand til at begrave hende. Hun står i sin lille fine urne i et glasskab.

For at komme videre måtte jeg ud og finde en ny lille mis og kaste min kærlighed på og det blev Baloo som nu er 6 år.

Måske det var en ide om du fik endnu en kat i husstanden som kan ligge og putte/trøste/nusse?

Stort trøstekrammer herfra