BARF i København

Kære Kattegale

Jeg har ikke været så aktiv her på siden, men kigger tit ind for at finde råd til og om mine to katte.

Jeg er for nylig faldet om konceptet med BARF foder. Og en del ret så komplekse opskrifter. Jeg har desværre ikke nogen stor fryser, så vil derfor helst tilberede små portioner eller købe foder lidt af gangen.

Er der nogen af jer der ved, hvor man kan købe BARF foder i København? Eller laver I det selv? Og fodrer I så med tørfoder ved siden af?

Mvh

Mette - Thor og Chloé

Kontakt Ann-Dorrit http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-kontakt.htm

Hun forhandler “Rigtig kattemad” (som er BARF), og man kan også købe det i små
portioner hos hende. Hun bor forresten i Greve - det er næsten København :slight_smile:

Der ligger også en “Rigtig Kattemad” i Valby (på Toftegårds Allé, ikke langt fra stationen) :slight_smile:

Og det kan købes hos Maxøe på Ejbydalsvej :slight_smile:

Der er også et par steder på Amager; BARF Amager på Albøgevej 27, og der ligger også een nede på det nordlige Tømmerupvej (altså øst for Englandsvej).
Men det kan altså godt være en streng omgang at omvende kattene til. Jeg har kun prøvet et decideret BARF-produkt een gang, hvor der var lidt kallun tilsat, og det kunne hverken mine katte eller jeg tage stanken af, hehe. Så her er det mest supermarkedskød med BARF-vit/min-blanding tilsat, der meget nøje opvejer de mangler, der lige præcis er i råt kød.

Tak for de mange gode tip! Så må jeg se om mine to balledemagere er med på idéén :slight_smile: Synes det lyder som et godt koncept. Og forkæler dem i forvejen med kogt kylling og fisk som supplement til tørfoderet.